Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
yoery

(s14) Greddy turbo timer

Recommended Posts

Hai

Ik wou eens vragen of er iemand weet of er een verschil in aansluitharnas bestaat voor de s13 of s14?

Ik heb hem 2dehands gekocht en er was een harnas bij maar als ik deze stekers allemaal correct in steek dat doet de wagen heel raar!!!

Draai ik de sleutel op stand 1 dan geeft de benzinepomp een spuitje en staat het contact op (dan werkt alles behalve de verwarmings unit)

Draai ik de sleutel op stand 2 dan gebeurt er niet veel meer maar als ik dan doordraai en wil starten dan gaat de verwarmings unit wel (maar start dan niet)

Als ik de TT er van tussen laat dan werkt alles normaal

dus stand 1 is contact (radio speelt dan) stand 2 moet alles electrisch werken (+ook de benzinepomp) en in stand 3 start hij dan?

Inderdaad of er verschil in bestaat want bij mijn harnas zijn niet alle pinnen aanwezig in de stekers! en op het net zie ik afbeeldingen waar de stekkers van vol zitten maar vind niet echt of er verschil op zit :whistling:

ik heb dus dit harnas maar er zitten niet alle pinnen in? Ik zou echt niet weten wat er kan mis gaan als je de stekkers gewoon in steekt?

daar mee vraag ik of het zou kunnen dat ik met een s13 harnas op mijn s14 zit????

20130125172019.jpg20130125172029.jpg

Ik zou eerst maar eens een werkplaats handboek erbij pakken welke draad wat is op het contact slot.

Dan gewoon kijken of die "harness" overeen komt met de handleiding van de timer.

je heb idd het verkeerde harness. dit is een n/f-t1 (5 draads) en je moet een nt1 hebben (6 draads) geldt voor lhd s14's.

edit: rhd s14's zijn weer anders. tel de draden op de stekker aan je contact slot en dan weet je wat je moet hebben. 5 draden = n/f-t1 6 draden = nt-1.

Edited by Timmeh