Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
CrazyBob

CA18DET houd in bij 3-4000 toeren..?

Recommended Posts

Heb me CA18DET erin gehangen alles goed aangesloten, aarde draad alles erop en eraan maar als ik nu rij vooral in ze 3 ga vanaf de 2000 toeren en geef dan volgas als hij bij de 3000komt tot de 4000 toeren gaat hij enorm stotteren en inhouden, me afm gaat dan ook naar 20 maar na de 4000toeren schiet de afm naar 10 en knalt hij gewoon super door tot 7000toeren.

Stationair loopt ie perfect afm 14-15 volgas na die 4000toeren ook goed 10afm maar tussen de 3-4 egt ruk en afm 20.

ga morgen nieuwe bougies erin doen kijken of dat helpt, zat te denken misschien fpr stuk of bobine ???

plz help..

Ik had ongeveer hetzelfde probleem, bleek mijn benzinepomp te zijn.

bekend probleem. Meestal benzinepomp.

+1 benzine pomp - daarvoor had ik bougies vervangen, maf gekuisd, injectoren laten reinigen zonder verbetering.

Nieuwe aeromotive pomp en hij had terug alle vermogen :)

Edited by McLarenboy

oke thx allen, eerst dan maar is nieuwe bezine pomp proberen dan maar :) iemand nog iets goed werkends liggen ?

Gefixt ! Vandaag walbro bij Edwin van suprasport gehaald en daar gemonteerd :):):):) hij doet het nu lekker ! :) thx allen ! :)

ik heb zelfde probleem momenteel maar was dit ook bij half-gas of enkel bij vollast? want half-gas trekt hij goed door maar ik heb de ruimte niet om te proberen voorbij de 4000 toeren te geraken door dit probleem.

@Maes, ook gecheckt op een boostlek?

nog niet ben van plan dit volgend weekend zeker eens te doen

heb vandaag wel benzinefilter al eens vervangen en de motor reageerde wel al veel beter qua gasreactie.

heb ook ondervonden dat dit enkel is wanneer mijn wielen grip hebben als de wielen doorspinnen gaat hij vlot in toeren.

Sign in to follow this  

• Create New...