Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
Oxid

Wie o wie doet er aan DayZ?

Recommended Posts

Mensen!

De laatste tijd ben ik hooked aan DayZ een Armed Assault 2 Combined Operations mod, nu is mijn vraag wie is er ook mee bezig? Ik zoek vriendjes om zombies mee neer te hakken enzo.

Let op dit spel is niet goed voor je gezondheid als:

Je te gehecht raakt aan je wapens die je scavenged. - Je raakt ze kwijt!

Je al gek wordt bij de gedachte dat zombies een betere AI hebben dan de gemiddelde Call of Duty puber.

Heb ik al aangegeven dat je heel vaak doodgaat en achteraf je gear weer kan gaan verzamelen?

Edited by Oxid

Heb het even gespeeld, ik vond het snel saai worden.

Opzich wel jammer want de setting trekt me wel.

Ik moet denk ik gewoon een doel hebben in games.

In het begin had ik het er ook moeilijk mee, kon het rennen en dergelijke niet waarderen, maar als je dan uiteindelijk goede gear hebt en players kan lastigvallen.. That's where the fun begins.

Ben al een tijdje aan het twijfelen om dayz eens te proberen. Maar wachten tot die Dayz mmo uitkomt :)

Ik en Dirk Jan spelen ook, maar laatste x is alweer een aantal weken terug.

Misschien dat we vanavond een server kunnen zoeken en een locatie kunnen afspreken om te meeten? :P

Vanavond kan ik helaas niet, gebruiken jullie Skype? Voeg me daar anders even toe: Prawnasaurus :paperbag:

ja ik wil dit ook wel spelen eigenljik

Ik heb het net weer opgestart, en wat is dit jammer zeg. Characters zijn blijkbaar opeens server-based, je start al met een hatchet en allemaal shit, je vind super gemakkelijk heli's en auto's nu... Veel te makkelijk geworden.

Toen wij het in Juli veel speelden heb ik slechts 1 keer een Quad gevonden, verder niets.

Ik ben nog geen 1x gespawned met een Hatchet, je start met een mini rugzak en geen enkel wapen op dit moment.

Vehicles zijn wel wat makkelijker te vinden, vooral op de wat minder drukke servers.

Ik ga het vanavond maar weer een kans geven samen met Ramon, en nog een vriend van me. Binnenkort maar een keer spelen met z'n allen, misschien zijn er nog wel meer gegadigden :).

Tot noch toe teveel mensen die direct andere spelers willen killen. Wordt je niet bepaald vrolijk van... :)

Bam! Ik heb gisteren de Bandit status bereikt omdat iemand m'n kampje wilde raiden. M107 kill op 800 meter hehe :birthday2: .

Tot noch toe teveel mensen die direct andere spelers willen killen. Wordt je niet bepaald vrolijk van... :)

Een headset helpt behoorlijk. Zodra je iemand ziet lopen gewoon in het Direct Communication channel schreeuwen dat je friendly bent. Bij ons werkte dat meestal redelijk. Het scheelt ook als je met meer bent, omdat de tegenspeler dan weet dat als hij iets flikt hij er zelf ook aan gaat :).

Zoek trouwens de Gathering of Tweakers servers op. Zitten veel Nederlandse gasten van dat forum. Stabiele server met regels (www.got2dayz.nl), zodat je kort na je spawn in ieder geval niet gekilled wordt.

Edited by Dirk Jan