Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
Jarl

Kenwoord KDC-BT61U?

Recommended Posts

ja maar als ik de reviews op kieskeurig lees, schijnt internet via BT op veel telefoons niet meer ondersteund te worden. Nu ben ik zelf geen smartphone goeroe, dus ik kan daar verder weinig over zeggen.

Vraag me trouwens af of er ook niet andere merken/modellen zijn zoals die parrot, ze zullen toch niet de enige zijn die zoiets verzonnen hebben.

ik kom er anders niet veel tegen..

op deze na, gaaf ding, heeft een 7" touchscreen, uitneembaar, zodat je een android tablet hebt haha

wel beetje duur, $599, maar kan ook goedkoper, dit is volgens mij dezelfde

$T2eC16FHJIIE9qTYI5F,BQgioERGEQ~~60_3.JPG

Ik sta dan ook op het punt om gewoon die Kenwood te bestellen. Die Parrot is wel leuk en echt iets voor mij, maar a) ik zit weinig in de auto en B) wat doe je helemaal met zo'n ding...

Ik heb ook de op pagina 1 genoemde Alpine. Vind het persoonlijk een super ding met mooie geluidskwaliteit. Deze unit heeft naar mijn idee veel opties om in te stellen en daarbij is dit ook makkelijk om dit te doen.

Voor mij waren de pre's dat de aansluitingen allen achter in zitten (aux en of usb in de voorkant vind ik erg risky ivm er tegenaan stoten en dan afbreken). Het beste punt: je sluit je ipod aan en je kan hem bedienen via de unit. Moet zeggen dat ik niet weet of de andere genoemde units dit ook ondersteunen maar voor mij is dit in ieder geval een must in een unit. Vooral omdat je dan dus je Ipod ergens weg kan stoppen en hem niet iedere keer uit het zicht hoeft te halen als je even de auto uit gaat. Daarbij is hij weer opgeladen als je hem er uit haalt.

Daarnaast geen onnodige poespas/gadgets die even leuk zijn maar je in werkelijkheid nooit gebruikt. Mocht je toch meer opties er op willen zoals bluetooth etc. zijn er veel accessoires te koop.

Ik zou zeggen kijk eens op de Alpine site rond: Mijn link [/url

ik wil eigenlijk de Kenwood KIV-700, maar vreemd genoeg heeft die unit een front panel wat niet afneembaar is.... ???

denken jullie dat dit erg diefstalgevoelig zal zijn?

kenwood1.jpg

worden er tegenwoordig nog autoradio's gestolen dan? is dat niet helemaal 80's? tablets en telefoons zijn toch veel interessanter?

dus als ie gejat wordt, mag ik bij jullie aankloppen? :)