Jump to content
SXOC.NL Forum

Recommended Posts

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een lange tijd ben ik niet aktief geweest op het forum maar dit betekend niet dat ik stil heb gezeten met de Sil. Als eerst heb ik een set nieuwe velgen aangeschaft XXR 527 18inch 8,75j voor en 9,

Even een flinke laag stof van dit topic afblazen. Na bijna een jaar niks gepost te hebben toch maar weer even hier tijd voor maken.   Ik heb misschien geen tijd besteed aan het forum maar heb niet

Idd de wielen zijn 9,75j breed en heb voor de voorkant al een wilwood kit klaar liggen met 345mm brembo schijven. voor de achterkant ben ik nog opzoek naar een set r33gtst of gtr remmen maar heb de g

• 11 months later...

Even een flinke laag stof van dit topic afblazen.

Na bijna een jaar niks gepost te hebben toch maar weer even hier tijd voor maken.

Ik heb misschien geen tijd besteed aan het forum maar heb niet stil gezeten met mijn auto.

Er is het afgelopen jaar veel gebeurd.

het begon in januari met de schorsing van de Silvia. hierna heb ik het blok eruit getrokken en gekeken of ik roest moest weghalen.

Echter had mijn auto op enkele kleine puntjes na geen roest :)

hierdoor kon het nieuwe blok snel gemonteerd worden. dit was niet zo makkelijk als het klink want het blok paste er maar net in.

NjJqPP.jpg

Echter moest ik een paar weken later uit de garage omdat het huis waar mijn auto stond verhuurt, toen heb ik maar geregeld dat hij opgehaald werd om de body kit goed passend te maken zodat de buitenkant weer netjes is.

Dus werd ze opgehaald in de regen

ppdQlo.jpg

sTCbMu.jpg

8El2HD.jpg

Echter ook maar meteen de achterste wielkasten uit laten rollen zodat de 10j et20 velgen niet meer aanliepen op de body. Deze zijn nu ongeveer 2,5 cm uitgerold maar omdat de lak scheurde moest dit ook nog even over gespoten worden. maar nu ziet hij er wel weer netjes uit (op de motorkap na).

Maar voor dat de auto klaar was moest ik nog een plek regelen waar hij naartoe kon dus heb ik aan een vriend van mij gevraagd of hij bij zijn werk mocht staan. aangezien hij een eigen auto garage had was dit wel makkelijk voor mij. hierdoor had ik ook de beschikking over een brug wat het leven een stuk makkelijker maakt. :)

wvaY3M.jpg

hsZj7p.jpg

9CqpJ3.jpg

(Ik zeg het maar alvast, hij gaat nog iets omlaag)

c6OjPF.jpg

maar zoveel tijd had ik niet aangezien hij 2 weken later alweer opgehaald werd door onze geweldige huis lasser Luc.

Op het moment staat hij alweer een aantal weken bij Luc die een paar leuke onderdelen gemaakt en is nu nog bezig met het aanpassen van de intercooler buizen aangezien deze niet paste.

81TlqD.jpg

RZpxQc.jpg

NyEH1a.jpg

• Like 3