Jump to content
SXOC.NL Forum
Ramon

[SXOC] Random Chat

Recommended Posts

Wordt hoe dan ook interessant.

Trump's beloften over minder bemoeienis met de rest van de wereld is economisch zelfmoord; het is juist die bemoeienis (zowel militair als economisch) die de VS zoveel economische macht geeft. De VS houd niet voor niks overal over de wereld militaire basissen. Die zijn ze al jaren aan het afbouwen maar daarmee bouwen ze ook hun macht af.

hoezo economische zelfmoord...amerika is al jaren compleet failliet

Waarom denk je dat ze elk jaar het schuld plafond moeten verhogen...

kijk voor de grap is op:

http://www.usdebtclock.org/

slechter dan nu kan t toch niet gaan, want de enigen die rijker werden zijn de PMC's en wapenfabrikanten, Amerika als land niet bepaald ;)
Hun nieuwste oorlogsschip heeft een kanon die ze niet kunnen gebruiken omdat elk schot $800.000 kost :rofl:

hoezo economische zelfmoord...amerika is al jaren compleet failliet

Waarom denk je dat ze elk jaar het schuld plafond moeten verhogen...

kijk voor de grap is op:

http://www.usdebtclock.org/

slechter dan nu kan t toch niet gaan, want de enigen die rijker werden zijn de PMC's en wapenfabrikanten, Amerika als land niet bepaald ;)

Hun nieuwste oorlogsschip heeft een kanon die ze niet kunnen gebruiken omdat elk schot $800.000 kost :rofl:

Lol ik heb dat artikel ook net gelezen over de Zumwalts met hun fantastische wapen. Volslagen zinloos schip en kanon, ik snap niet meer waar ze daar in de VS mee bezig zijn. En 32 schepen plannen, en na een paar stuks aangeven met de productie te stoppen.

Maar eigenlijk zit (op een paar landen zoals Noorwegen na) ieder land ter wereld in de schulden, China's giga economie draait ook op leningen.

Ach ja......Amerika's financiële toestand......het land is al jaren failliet, maar de geldmachine blijft maar draaien.

Interessant detail; China en Japan 'bezitten' veel schulden van Amerika. Huh? Tjek --> http://plazilla.com/page/4295036656/welke-landen-bezitten-de-schuld-van-de-vs.

Nou maar hopen dat Donald Rump China en Japan niet boos maakt :).

We zijn weer online!

Er was een database-tabel gecrasht.

Ik vond het al zo rustig.....

is dat niet van de australische markt ? gezien de pinkers in de voorfender maar het stuur rechts ?

maar hij heeft wel een achterste ruitenwisser dus daar twijfel ik weer

Ik denk eerder de Engelse markt dan? Knipperlichten in de zijschermen hebben ze in de UK ook namelijk.