Jump to content
SXOC.NL Forum

[SXOC] Random Chat

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Replies 9.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

3 uur rijden 3 uur vloeken 6 uur sleutelen

Laten we anders met heel SXOC een film maken, dat wordt ongetwijfeld een daverend succes.   Joe McJapracer (Jimmy) is een losgeslagen agent die zich niet aan de regels houdt. Als hij tijdens een mis

Gauw bij fr parts bestellen nu de dollar naar beneden kelderd.

Zat ik ook net te bedenken, misschien weet de die olifant de dollar goed omlaag te krijgen.

Wou laatst een dry sump pomp in de VS kopen schrok me rot van de wisselkoers :death2: 1300usd = 1170 euro

Hij is in ieder geval de rijkste 1% vd Amerikanen nog rijker te maken, en de inkomensverschillen zijn er al de grootste ter wereld :ko4: Maar ja, ik las eens ergens dat een gemiddelde Nederlander met een IQ van 100 in een Amerikaanse test 110 scoort :whistling:

Ik denk dat allemaal wel mee gaat vallen.

Hillary werd gesponsord door Wallstreet, wapen fabrikanten en allerlei shady zakenmannen.

Trump wil (voor zover hij zegt iig) juist minder bemoeien met de rest van de wereld en meer met Amerika zelf met als voordeel dat zijn campagne niet betaald is door iemand die nu eisen kan stellen. En aangezien alles in de VS nu in handen van de republikeinen is zal er daadwerkelijk iets gaan veranderen. Goed of slecht wordt nog ff afwachten.

Feit dat iedereen in Amerika opeens een vrouwenhater is volgens de Democraten, puur en alleen omdat ze niet op een vrouw hebben gestemd geeft wel aan wat een zielig volk het is.

Edited by smeck