Jump to content
SXOC.NL Forum
Ramon

[SXOC] Random Chat

Recommended Posts

Als ik de site op mn broodrooster wil openen doet ie helemaal niet meer...

Hier is alles nog precies hetzelfde.

Had het ook gezien. Was bij de straat races in veenedal. Niks aparts, alleen even in beeld.

Standaard zaterdag avond meeting bij McDonalds in Veenendaal. Was alleen een beetje uit proportie geslagen .__.

Haha mooie gein!

Ik had ze gelukkig al zien staan, verder ook niet aangehouden ofzo.

Screenshot_20160829-101448.png

• Like 3

Spa was leuk, alleen jammer van Der Max :(.

Wat nóg minder leuk was; Spa verlaten na de wedstrijd. Om 16:25 stapten wij de auto in, op de parkeergrasveldplaats. Drie uur later reden wij het grasveld af, nog steeds in de file staand. Om kwart over acht (jawel, bijna vier uur later) zat de gang er weer redelijk in.

Leuk om te weten:

* Op de heenweg geen file gehad

* Toegangscontrole parkeerplaats verliep soepeltjes

* Controle tassen bij ingang: EEN JOKE. Je kon zo een bom meenemen, geruststellende gedachte.....

* Na de wedstrijd: met z'n allen naar de parkeerplaats en proberen weg te komen.

Geen verkeersregelaar gezien. Geen politie gezien. Nul komma niks. Met tighonderd auto's tegelijk weg willen rijden over een smal weggetje........hilarisch (not).

Goed geregeld.....

Maar het mag de pret verder niet drukken :). Leuk weekend gehad, ondanks de uitslag.

Ja, ben zelf ook paar keer op spa en monza geweest met f1. Iedereen wilt tegelijk naar huis. Wat een drukte. Volgende keer moet je ergens verder parkeren en shuttle bus pakken. Zo hebben wij het paar keer gedaan. scheelt hoop file en ellende.

Inderdaad. Gaan we volgend jaar ook doen :).

woohoo...volgende week eindelijk weer eens een grote update voor de S13 plaatsen :pompom:

• Like 2

Sorry was ik vergeten te vertellen. Het beste is als je aan het rand van het dorpje gaat parkeren. Wij reden daar zo weg. Ook niet meteen weg gaan. Over het hek klimmen en over het circuit terug lopen is veel mooier.

Zo was het in Budapest ook, het enige probleem was de parkeergrasveld afkomen verder was daar alles super geregeld

Ik ben op zoek naar een rubber/strip wat ik op de rand van een gat kan bevestigen, bijv van de Intercooler piping in de motorruimte.
Benzineslang gebruiken kan ook, maar ik zoek een nettere oplossing.

Weet iemand hoe zoiets heet of waar ik dat kan krijgen ?