Jump to content
SXOC.NL Forum

[SXOC] Random Chat

Recommended Posts

• Replies 9.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

3 uur rijden 3 uur vloeken 6 uur sleutelen

Laten we anders met heel SXOC een film maken, dat wordt ongetwijfeld een daverend succes.   Joe McJapracer (Jimmy) is een losgeslagen agent die zich niet aan de regels houdt. Als hij tijdens een mis

oplichters? Man, die paar procent is 3%. Als je dan iets koopt voor zeg 200 pond, dan betaal je 6 pond aan paypal.. Maar dan valt het wel volledig onder de aankoopgarantie en is de verkoper dus verantwoordelijk voor als het niet aankomt/beschadigd is/niet is zoals geadverteerd.. En het mooie daarvan is dat paypal dat nieteens afwacht maar gewoon je geld terug stort en het dan zelf regelt met de verkoper (al een paar keer gehad). Dan vind ik het die 6 pond wel waard.

Owja en trouwens, als je bij bedrijven met paypal betaald, hoef je vaak die 3% niet te betalen. Die dekt de verkoper dan. In principe betaal je als koper nooit die 3%, maar sommige bedrijven rekenen het zelf door en bij particulieren moet je het dan vaak even voorschieten in je aankoopbedrag. Ik gebruik het vaak en eigenlijk nooit problemen met paypal zelf gehad. Wel met bedrijven die het verkeerde sturen, particulieren die niets sturen of niet wat ze zeiden dat het zou zijn en dan elke keer netjes geregeld via paypal.

Edited by SstennizZ
  • Like 1

Paypal kan ook "direct" van je bankrekening afschrijven, dat gebruik ik altijd.
Geen gedoe met transacties van en naar je Paypal account en is het alleen nog maar een kwestie van inloggen en betaling afronden indrukken.

• Like 2

Heb ik ook, Paypal is gewoon gekoppeld aan mijn rabobank rekening. Ze gaan echt geen geld van je jatten hoor. :P

Nooit meer geld erop zetten, gewoon dingen KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN

Edit

Behalve als iemand je wachtwoord weet, maar die moet je ook niet weg geven natuurlijk.

Edited by Ramon

Jep, meestal betaald de verkoper de paypal fees. Ik heb nog maar 1 keer extra moeten betalen (Van totaal 50-100 transacties ofzo?) en dat was toen ik geld ging overmaken naar een particulier in de UK.