ADZS13 --> DON'T TRUST HIM!

TCD

Ziehier, een reactie van hem.......

Hi TwinCam,

I promise you will get your money, 100% it's on its way

I will send pictures of the lights, i refunded the previous person in full.

I am not lying, I have sold alot on this site and never had any problems.

Regards

8 minuten later......

It's upto you but I do have another set of Koukies, if you wish I can just send these and you refund the money? They are excellent condition, again it's upto you?

What the.......of ik het geld wil terugstorten als ik de andere set neem. Welk geld?

@Bakke: je hebt zo te zien 100% refund gehad ;)

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik verzekert je dat ik nog steeds op mn geld wacht. On the other hand : hij heeft dus al 2 sets verneukt via de post (hoeveel pech kan je hebben ) en nu heeft hij nog een 3e set beschikbaar van lichten waar iedereen zo hard naar opzoek is ? Sommige mensen geloven zooo hard in hun eigen leugens ...

K zal hem even een mailtje sturen waar de rest van mn geld blijft. Ik post zn antwoord hier wel.

Blijkbaar zou het geld overgeschreven zijn en moesten we enkele dagen wachten (tenlaatste donderdag/vrijdag van vorige week) had je het geld moeten krijgen. Feit dat je nog steeds aan het wachten bent lijkt me dit weer de zoveelste leugen te zijn.

Ik heb mn versie bij op sxoc.com gezet.

Heb al twee reacties van hem ontvangen:

Hi Mate' date=' rather than putting this all on the topic you started I'll tell you personally

I ****ed up, your right i didnt manage money properly. I am now borrowing the money to pay you back. My parents return from there holiday tomorrow and I have asked them to help me out of the shit. I will update you tomorrow. You will get your money back I promise.[/quote']

Dat was 8 juli. Vandaag dit ontvangen:

I have officially buggered everything up with yourslef and Bakke and as a result have ruined my reputation on this forum. I was tryign to sell some bits to help refund but this will prove pretty difficult whilst the thread about me scamming exists. I will refund you in full. I'll up date day by dya how clsoe I am to reahcing £330. Can I also have your paypal?

Moet ik nou medelijden krijgen?

Nee!

Hij heeft het verneukt dus het is zijn probleem dat anderen op SXOC.com nu niks meer van hem willen kopen. Het is zijn probleem dat hij het geld dat hij van jou heeft ontvangen voor de spullen gelijk opbrast. Bovendien heeft hij jou en Bakke gewoon genaaid.

:paperbag: