Jump to content

ADZS13 --> DON'T TRUST HIM!


TCD

Recommended Posts

Tot nader order zou ik geen deals met deze gast doen:

 

* 25 mei 2012 geld overgemaakt voor Koukie lights.

* 27 mei 2012 bevestiging van hem ontvangen ("funds received"). Pakketje zou de 28e worden verzonden.

* 4 juni 2012 (n.a.v. een statusberichtje van mij) melding gehad dat hij het pakketje goed verpakt gaat versturen. Ik had de indruk dat het pakketje al de 28e was verstuurd......of hij even een tracking number wil doorgeven. Stil..........

* tussen 4 juni 2012 en 18 juni 2012 diverse mailtjes over en weer over de status. Was op vakantie, kon niet reageren (....), had wel een tracking number, maar krijgt geen "access" bij het postkantoor om wat voor onverklaarbare redenen dan ook. Verzandt in excuses voor de vertraging. Meldt wel dat het pakketje via UPS is verzonden. Deze geeft echter 0 info prijs zonder tracking number. Maar weer een bericht aan hem verstuurd met het dringende verzoek dit nummer te geven of anders de gegevens van het postkantoor.

 

Goed voor het vertrouwen dit :). Een zending uit Zweden is helaas ook al niet doorgegaan.

Edited by TCD
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Om even het verhaal te schetsen ...

 

Ik heb begin februari van hem een setje Koukies gekocht. Ik moest nog een week wachten eer ie ze kon verzenden, maar hij wou wel meteen het geld om ze opzij te zetten aangezien er meerdere mensen interesse hadden. Omdat het over Koukies ging kon ik het nog wel begrijpen en zo geschiedde.

 

Een week later krijg ik bericht dat de Koukies verzonden waren, maar ik heb nooit een tracking nummer gekregen.

 

2 weken na de verzending nog steeds niets binnen. Na verschillende mails krijg ik antwoord dat de colli terug bij hem afgeleverd geweest is omwille van beschadigingen tijdens transport. Het onderpannel was krom en de lichten hadden schade. Hij kon ze dus onmogelijk opnieuw opsturen of verder verkopen. Shit happens en ik heb er me geen verdere vragen bijgesteld. Hij beloofde me alles terug te betalen, maar ik moest een maand wachten want hij zat zonder geld ... blijkbaar had ie er op 2 weken tijd al mn geld er al doorgehaald.

 

Maart : geen betaling ...

 

April : betaling van 250£ (van de 380£) Meer kon er volgens hem niet af die maand.

 

Mei : Zijn paypall account was afgesloten. Een internationale overschrijving werkte ook niet want hij vroeg achter bankgegevens die ik nog nooit van mn leven gehoord heb.

 

Juni .. al een hele maand radiostilte ...

 

Wat mij hier chokeerd is het feit dat ik toen ik de Koukies kocht even zn project topic doorgelezen had en hij de koukies nog niet zolang geleden gekocht had. Toen ik hem vroeg waarom ze al weggingen was de reden dat hij geld nodig had voor allerhande reparaties van zn 200sx. Hij heeft dus blijkbaar maar 1 set koukies die hij kon verkopen en die beschadigt geraakt zijn (naar zijn zeggen want ik begin nu wel te twijfelen over de waarheid aangezien hij ze dus weer aanbiedt).

 

Btw : hoe heb jij hem betaald aangezien hij mij naar eigenzeggen niet kan terugbetalen omdat hij geen paypal meer heeft ...

 

Mss samen een topic opendoen op SXOC om dit probleem aan te kaarten en wat druk te zetten? Denk niet dat dit soort praktijken geapprecieerd wordt door de correcte SXOC leden

Edited by bakke
Link to comment
Share on other sites

GODGLOEIENDE!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

 

Gaat mij dus ws. EUR 400,00 kosten. Bakke, je verhaal is gelijk aan mijn ervaringen met hem. Tot in detail zelfs.

Misschien samen even naar Engeland om verhaal te halen? Dit wordt voor mij nu een principekwestie.

 

@WJ: heb jij een ingang bij SXOC.com? Ik ken qua 'organisatie' helemaal niemand daaro.

 

-EDIT-

Adam (ADZS13) zegt dat hij het geld afgelopen dinsdag heeft overgemaakt. Het geld zou dus eigenlijk vandaag al binnen moeten zijn gok ik. Andersom duurde het bij mij twee dagen voordat hij het geld ontving.

Edited by TCD
Link to comment
Share on other sites

@ TCD : heb jij een account op SXOC.COM ? Anders moet je maar even eentje aanmaken. Ik zal alvast een topic aanmaken en dan stuur ik je wel de link via PM zodat je erin kan oppikken.

 

Je gaat me toch niet vertellen dat hij bij jou ook de smoes gebruikt heeft dat de set transportschade heeft opgelopen ???

Link to comment
Share on other sites

Bakke, het verhaal is PRECIES hetzelfde. Vertelde hij jou ook de reden waarom hij geen tracking nummer kon geven?

 

Ik begon steeds meer het gevoel te krijgen dat er iets niet klopte. Maar ja, als het geld terugkomt, vind ik het best.

 

Ik heb een account op SXOC.com (TwinCamDude). Haak me maar aan. Ik heb trouwens zelf ook al een topic gemaakt, alleen heb ik zijn naam daarin (nog) niet vermeld. Ik heb hem net een berichtje gestuurd dat ik het geld binnen één week wil hebben. Zo niet, dan name and shame plus zijn adres. Heb ook gezegd dat ik dan aangifte doe bij de politie, al weet ik dat dat in de praktijk weinig uit zal halen, gelet op deze kwestie.

Link to comment
Share on other sites

Heb ook gezegd dat ik dan aangifte doe bij de politie, al weet ik dat dat in de praktijk weinig uit zal halen.

 

Precies. Genoeg andere manieren om het op te lossen. whistling.gif

 

Nee.. serieus.. wel zuur man.

 

 

Ik hoop dat je hieruit komt. Heb je toevallig een adres van die gast?

Link to comment
Share on other sites

@ TCD : heb jij een account op SXOC.COM ? Anders moet je maar even eentje aanmaken. Ik zal alvast een topic aanmaken en dan stuur ik je wel de link via PM zodat je erin kan oppikken.

 

Je gaat me toch niet vertellen dat hij bij jou ook de smoes gebruikt heeft dat de set transportschade heeft opgelopen ???

 

@Bakke: PM !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...