Jump to content

[Shop] 350zshop.com uit Assen


Eric

Recommended Posts

  • Admin

Koop er maar niks want als je er service verwacht kun je dat wel vergeten.

 

Ik ben er een 350z versnellingsbak wezen halen, nam gelijk voor iemand anders 2 spuitstukken mee.

Ik had telefonisch doorgegeven wat ik moest hebben, verder geen idee hoe het eruit moest zien want ik weet er verder niks van, het was immers voor een ander.

 

Bij thuiskomst blijken de spruitstukken niet het type te zijn dat ik mee moest hebben, gelijk dezelfde dag via de mail nog gemeld en een foto erbij van wat ik dan wel moest hebben.

 

Reactie van de eigenaar van 350zshop:

 

Hoi Eric,

De spruitsukken kan ik alleen terug nemen als ze stuk zijn.

Ik kan in dit geval alleen een te goed bon geven, en ik zal kijken of

ik nohg een ander set heb.

 

Ik reageer hier uiteraard vol verbazing op, want wat voor service verleen je als je zelf het verkeerde meegeeft en het vervolgens weigert terug te nemen..

Komt geen antwoord meer van zijn kant.

 

Zaak gesloten, niet voor rede vatbaar, eind verhaal, ik haal de rest van mijn spullen wel ergens anders.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb wel eens wat spullen gekocht toen ik nog zelf een 350z had en hij kwam het zelfs naar N-Limburg brengen vanuit Assen, moest er wel even op wachten maar uiteindeljk goede service en goede prijzen.

 

@ Eric,

Ik was er dus juist wel over te spreken, ik weet dat hij meer met rally teams etc. werkt en hij neemt kleine (particuliere) afnames dan ook iets minder serieus volgens mij maar dat rechtvaardigd natuurlijk nooit slechte service!

Link to comment
Share on other sites

Bij ons op de sloop als wij wat verkopen zeg ontsteking luchtmassameter katalysator.

Zijn deze 100% eender als de wagen tegoedbon, of je moet kunnen aantonen dat deze stuk waren.

 

Anders altijd geld terug.

 

 

Het verkeerde verkopen lijkt mij dan moet je het terugnemen.

 

Ik denk dat hij ze niet wilt terugnemen omdat die uitgekookte de andere type spruitstukken niet heeft.

Edited by Peter T
Link to comment
Share on other sites

U levert een verkeerd of ondeugdelijk product

 

Als u een verkeerd product levert, dan moet u kosteloos alsnog het juiste product leveren. Werkt het product niet, niet goed of is het beschadigd of niet compleet, dan moet u het gebrekkige exemplaar binnen een redelijke termijn repareren of vervangen. U mag de klant daarbij niet zomaar doorverwijzen naar de fabrikant. Kunt of wilt u niet repareren of vervangen? Dan kan de klant het aankoopbedrag terugvragen. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

 

Hier nog wat meer verhalen van de Kvk over hoe en wat

 

Mijn link

Link to comment
Share on other sites

uit eigen ervaring met deze bedrijf kan ik ook vertellen dat het heel stroef loopt als het op de mail aankomt.´

heb er veel naar toe gestuurt maar krijg vaak hele rare of verkeerde andwoorden of verkeerde info.

als bedrijf weet niet wat ik er van vinden moet.

Link to comment
Share on other sites

als je een produkt ophaalt heb je inderdaad nog steeds 7 dagen bedenktijd (even gegoogled), ik meende ooit eens in de voorwaarde van een webwinkel gezien te hebben dat die regel dan niet zou gelden (bij ophalen), maar dat is dus niet zo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Admin

26 maart heeft meneer 350zshop gemaild dat hij de spruitstukken retour heeft ontvangen en dat ie het geld zou terugstorten maar er is nog niks terug gestort ondanks dat ik hem er al 2 keer om gevraagd heb. Het blijft dus een onbetrouwbaar stuk zakendoen daar.

Link to comment
Share on other sites

Ik wacht ook al meer dan een maand op mijn 350z bak die hij zou komen brengen. Hij komt pas als hij in de buurt is zegt hij en om nou even op en neer te rijden naar Assen is ook weer 500 km. Wat ben ik blij als ik straks mijn bak heb zeg pffff.

 

Gr Naas

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Als ik eind van die week dat geld niet heb dan ga ik het ophalen en dan mag hij ook het benzinegeld en mijn verspilde tijd betalen.

Dit is toch gewoon niet normaal? Neem ik gelijk je bak wel effe mee als ik er ben :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...