Jump to content

Damon


Eric

Recommended Posts

  • 9 months later...
  • 4 months later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

ZEER slechte ervaring.

Afgesproken om een motor van te kopen voor 500 euro, precies het bedrag waar hij de swap ook voor te koop had staan.

 

Nu kon hij em opeens voor meer verkopen, en ondanks dat hij hem mij toegezegd had en we al afspraken aan het maken waren om de swap op te halen, heeft hij hem opeens aan een ander verkocht omdat hij er meer voor kon krijgen.

 

Ik had inmiddels al een andere motor weer afgezegd in Engeland.

 

Dus Damon, je bent een vuile hufter wiens woord geen reet waard is, en ik hoop dat je op exact dezelfde manier behandeld wordt bij Sky-Engineering.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Had iets subtieler gekund..

 

Ik heb al verteld dat het inderdaad lullig is, maar als ik meer kan krijgen als ik het nodig heb dan is het maar lullig voor een ander...

 

Ik heb nog gezet in het laatste bericht dat ik het voor de middag moest weten. Je kwam net later dan de middag. Maar te laat is te laat. En dat jij dan vanochtend geen mogelijkheid heb gehad om het te lezen kan ik ook niet helpen.

 

Daarna probeer ik je nog te helpen aan een ander blok van iemand die hem mogelijk nog zou willen verkopen. Is misschien maar klein, maar ik doe nog iets.

 

En nogmaals sorry, maar anders had ik misschien mijn eigen swap niet kunnen kopen en dat kon ik niet riskeren.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben niet van de subtiliteit, ik ben van de waarheid.

Je kunt wel zeggen dat je het in het laatste bericht voor de middag moest weten, maar daarvoor waren we al overeen gekomen dat ik alles ging kopen. Wat je redenen ook mogen zijn, het blijft een rotstreek.

Link to comment
Share on other sites

Hij heeft dezelfde streek bij mij uitgehaalt afgesproken om hem a.s. Za voor €500 op tehalen nou stuur ik hem een bericht om te laten weten hoelaat ik er ben. En krijg ik een bericht terug dat ie hem al verkocht heeft.

 

Maar het was allemaal wel mijn schuld want ik had niet snel zat gereageerd.

 

En dat terwijl de afspraak al anderhalve week vast stond...

Link to comment
Share on other sites

Damon heeft zo zijn streken ja, koop ik een sr20 swap met kabelboom van hem, komt ie hem voor niks afleveren, krijg ik er leuke goodies bij en ook nog voor nop een airco pomp met bracket! (Y)

 

Voordat jullie allemaal meteen verder gaan met schelden, het is geen N/A SR :ike:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nardi stuurtje van gekocht.

Toen ik hem binnen kreeg bleek het een neppe te zijn.

Dit wist hij zelf ook niet, dus mocht hem terugsturen of een korting van hem krijgen.

Gekozen voor de korting en Damon heeft netjes een deel van het bedrag terug gestort.

 

Edited by Psydan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...