Jump to content
SXOC.NL Forum
thomas

innovate lc1

Recommended Posts

wil nog steeds mijn innovate wide band aan de gang krijgen,en het schijnt dat ik daar een laptop met seriele aansluiting nodig voor heb.

nou had ik al een verloop gekocht maar die werkt uiteraard niet.

dus mijn vraag is:is er toevallig iemand aanwezig met een laptop die ervaring heefd met innovate???

gr en alvast bedankt!!!

zomaar een el-cheapo verloopje werkt idd niet, je moet er 1 hebben met goede kwaliteit.. welke weet zo even niet uit mijn hoofd.

"Gewoon" de wideband aan de gang krijgen heb je geen laptop voor nodig, alleen voor het speciek programmeren.

eentje met een FTDI chipset werkt!!!

of...

klik hier

ja zoeen had ik dus op ebay gekocht maar hij vind de lc1 niet,maar idd is een cheap ass crap ding.

maar uhm hij kan dus werken zonder de laptop eraan te hangen???

dat is dus wat we proberen duidelijk te maken.. met een el cheapo ding doet ie het niet, je moet zo1 met een ftdi chip hebben.

Ja, standalone doet ie het ook gewoon.

Ja, standalone doet ie het ook gewoon.

Evt. nadere informatie? hoe krijg je hem dan wel in werking gesteld.

analoge output 2 is standaard geprogrammeerd als narrowband, die zou je dus aan je stock ecu kunnen hangen...

output 1 is standaard met een lineair verband geprogrammeerd, maar dit alles staat in de user manual die je van hun homepage kan downloaden...

als je een meter er aan wilt hangen heb je een grote kans dat je moet programmeren...

klik hier voor FTDI chipset troep

klik hier om de LC-1 manual te downloaden

klik hier voor de innovate homepage

Als je geen metertje erbij hebt is de laptop de enige manier om hem uit te lezen, wanneer je de XD-16 meter hebt zul je met de laptop de XD-16 moeten instellen. ;)

Tis dat je wat ver uit de buurt zit, maar ik heb zowel een oude laptop met serieel liggen als een USB-serieel converter die geschikt is (daar heb ik mijn eigen meter ook mee ingesteld).

Edited by WantedS13