Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
Larsz

Te luide uitlaat

Recommended Posts

Beetje op google zitten zoeken, maar kom er niet zo snel uit.. :death2: Ik heb de tip gemeten van de einddemper en dat is 100mm. Enig idee waar je dat in NL gewoon kan halen?

je mag 98db hebben met een marge van 3db,dat maakt het dat je 103db mag hebben met je auto,,,,

ik heb nog een paar bungs liggen,zal morgen even kijken,en hoezo mag je niet bij het politieburo je auto laten zien?

dit kost je weer lekker poen.......

Geen idee, de mannen van de RDW en politie gaven aan dat ik naar de RDW moest voor een herkeuring. Krijg daarbij ook gelijk een nieuwe APK, dus eerst even een APK check-up doen om er zeker van te zijn dat ik maar 1x 68,- hoef te betalen.

Al zou je willen kijken erg graag, de bemating is 100mm van het eindstuk. (wist niet of je de gegevens al had)

Iemand een idee over een katalysator vervanger, die me wel door de APK helpt maar wel genoeg gassen doorlaat voor mijn auto?

gewoon je kat ertussen doen,je verliest een beetje aan pk's,maar je koppel neemt wel weer toe,allemaal uitgetest op de vermogensbank

Fits Nissan 200SX S13 and S14, NOT S14a or S15.

Ben bang van niet. Maar in principe is het cat er tussen en db killer erin en dat zou genoeg moeten zijn om door de db meting heen te komen.

eerst einddmper volproppen met staalwol en dan een bung ervoor,is ff beunoplossing maar het werkt wel.

Die japspeed catvervanger kan best passen. tussen s13 en s14 uitlaat zit (als ik het nog goed herinner) 1cm verschil in katlengte. Is te overzien en de flenzen zijn gelijk.

Overigens ben ik jaren geleden oko aangehouden en hoefde alleen 2 weken later bij de agent zelf terug te komen. En een bung was voldoende. Maar ik weet niet in hoeverre een RDW keuring hiermee akkoord gaat.

In principe zou een bung met kat genoeg demping qua dB moeten geven, en als de uitlaat voor de rest gasdicht is en dus qua kabaal de norm haalt, maakt het hun niet uit of er een bung in zit lijkt mij. En over het verhaal dat ik naar de RDW moet, de RDW heeft mijn kentekenpapieren, niet de politie. Ze vertelde me ook duidelijk dat ik naar de RDW toe moest helaas :( Krijg er ook gelijk een APK keuring bij, dus eerst de s15 apk ready maken.. :hammer:

Maakt niet uit, heb er al een besteld en vanmiddag erin gezet. Dempt genoeg denk ik, zeker icm de kat.

Iemand een idee voor een stillere catback? Geen HKS Silent Hipower ofzo, maar bijvoorbeeld een Blitz Nur Spec? Heeft in ieder geval een demper in het midden.. ideeën?

blitz nur spec maakt een pestpokke herrie :)

zelf bakken met een paar dempers erin...

Blitz nur spec is 1 van de luidste uitlaten die ik ken.. Zo'n apexi is redelijk stil dacht ik?

Sign in to follow this  

• Create New...