Jump to content

[Shop] Jap Power


TCD

Recommended Posts

Ik weet niet waar ik dit moet zetten, maar goed.

 

Iemand ervaring met Jappower? Ik wil een wielmoerenset kopen inclusief 4 sloten. Ik kom via google enige informatie tegen over Jappower, maar de site is under construction. Prijs is trouwens EUR 92,50 incl. BTW, dat ff terzijde.

Link to comment
Share on other sites

Zijn die moertjes ook dat geld waard dan? Ik heb deze gehad op de S13 en ik vond ze perfect: http://www.driftworks.com/catalog/products...t-packages.html

Ik ga ze weer kopen.

Nooit meer last van ruimte gebrek van de velgen en dan heb je gelijk 20 slot moeren. :lol: (Of 16.) Plus ze hebben een betere prijs natuurlijk.

 

Het is gewoon een tip. :)

Link to comment
Share on other sites

Jappower is een eenmans zaakje van een jonge gozer. Toen ik daar was om wat te kopen, kon ik het gewoon afhalen bij zijn opslagplaats in een garagebox.

Is dus verder geen winkel ofzo, vandaar dat ie ook redelijk leuke prijzen kan hanteren ;)

 

Verder aardige gozer en goede service!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb al heel wat ervaring met Jappower, altijd goede service ze helpen je met uitzoeken en komen ook met goede alternatieven. Problemen heb ik nooit met ze gehad. Levertijd valt in verhouding met andere zaken eigenlijk reuze mee. Dus je zit vrij safe wat betreft het bestellen van je wielmoeren ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb tot nu toe, bijna al mijn onderdelen via jappower, ik krijg altijd een goed advies over wat ik nodig heb. De spullen worden eigenlijk altijd naar me toe gebracht! En tot nu toe alles binnen gehad binnen de tijd dat Sander het zei. TOP GEWOON!

Link to comment
Share on other sites

Super service !

kan niet anders zeggen.

Afgelopen donderdag contact gehad met wouter voor centreerringen, bestelling betaald en vandaag al in huis.

Veel sneller kan het niet !

 

En lekker snel antwoord op email en goed geholpen met verdere vragen.

 

Dikke 10+ (Y)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

offerte aangevraagd, kreeg direct antwoord en de communicatie was perfect!

Ik kreeg netjes een track and trace nummer toegezonden toen ik besteld had en de velgen worden vandaag afgeleverd.

 

zeker een aanrader :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...