Jump to content

Dirk Jan


Recommended Posts

  • 6 months later...

Ik zocht een luchtmassa meter.

Dirk Jan had er 1 liggen en binnen een paar dagen had ie het al verstuurd en had ik het ontvangen!

Zo hoort een aankoop/verkoop te gaan im mijn ogen. Snel reageren, snel betalen, snel en goed verpakken en opsturen!

 

Een hele tijd geleden heb ik daar ook al een aantal spullen opgehaald en ook irl is het een prima gozer waar je gerust iets kan kopen.. :)

 

(Y)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ben ik het helemaal mee eens,ik had het geld nog niet overgemaakt en dj wou het al verzenden.

 

kerel is goed van vertrouwen zoals het ook zou moeten op een forum.

 

en de nokkenas zag er ook prima uit!!netjes verpakt in noppenfolie,zelfs ontvet!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goede ervaring mee.

 

Vandaag samen met WantedS13 de SX van Dirk gaan halen, die ik gekocht heb. Hij had sleutelplek geregeld waar we de versnellingsbak konden vervangen, hebben koffie gekregen en zelfs nog n koekie.

 

Als bonus kreeg ik bij de auto nog een DVD ('The Weddingplanner' ) :lol:

 

Was een gezellige dag en Jan had netjes van te voor alles opgenoemd wat er te weten was over de auto, ook de minpuntjes.

 

Het vreemde geluid zijn volgens mij de klepstoters die zich even bij starten laten horen. De bak bleek amper genoeg olie te hebben om een espressokopje mee te vullen, dus daar is ie waarschijnlijk ook stuk door gelopen. Er zit nu een andere bak onder en we zijn zonder problemen thuis gekomen.

 

Kortom; met Dirk kun je prettig zaken doen :)

 

Bedankt Jan!

Link to comment
Share on other sites

Jawel, en natuurlijk baal ik dat het ding weg moest omdat het gewoon een perfecte shell was zonder roest. Maar omdat ik dacht dat de big-ends dood aan het gaan waren (WantedS13 vermoed toch klepstoters)+ de bak kapot draaide, besloot ik het ding weg te doen en naar een wat meer "circuit-klare" S13 op zoek te gaan in Engeland.

 

Het was in ieder geval wel een gezellige dag :).

Edited by Dirk Jan
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Credits voor Dirk-Jan! Al diverse dingen gekocht (en gekregen) altijd goed, ook met technische problemen wilt hij met je meedenken, wordt gewaardeerd!

 

Genoeg lief gedaan, kom nu je velgen maar halen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Dirk Jan is hier meerdere malen geweest om mij te helpen met mijn auto.

Een van de zijruitjes van mijn S13 was kapotgeslagen. Dirk Jan hoorde dit en heeft mij de volgende dag gelijk een zijruitje in goede staat opgestuurd!

Aardige jongen, heeft verstand van zaken en we hebben veel gelachen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...