Jump to content

Mick


Guest appelaaneenstok

Recommended Posts

  • Replies 37
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb voor mijn driftauto zelf subframe bussen laten maken bij de plaatselijke metaalbewerker. Die heeft alles opgemeten en custom bussen gemaakt.

WJ hoort dit, vraagt wat nog een set kost, ik geef de prijs door die de metaalbewerker rekent (instel, materiaal kosten en arbeidsloon), WJ hoopt voor één dubbeltje op eerste rij te zitten omdat hij via mij een connectie heeft met de metaalbewerker, WJ probeert te insinueren dat ik hem onnodig veel geld afhandig probeer te maken.

 

Het klinkt voor mij volledig logisch, bedankt voor het delen van je ervaring!

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat is toch normaal, iedereen betaalt toch het liefst zo min mogelijk?

 

De prijs van custom bussen is logischerwijs duurder dan massaproductie, zoals die van DW.

 

Ik snap dat je je ongelijk absoluut niet toe wilt geven, maar ik vind je bijdrage in dit topic volledig onzinnig.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Velgen aan verkocht, waar hij voor mij de bandjes van heeft afgehaald (die wou ik zelf houden). Omdat het bandenapparaat natuurlijk bij hem stond, moest ik de velgen komen brengen. Mick heeft daarvoor keurig een deel van de brandstof vergoed. Als deel van betaling voor de velgen een GReddy boostcontroller van hem overgenomen, waarbij ik op de terugweg naar huis een klein gebrek opmerkte. Mick baalde hier zelf ook van en heeft daarom de kosten voor de reparatie vergoed. Top geregeld dus!

 

Conclusie: Mick is heel erg lief.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Contact opgenomen met Mick of hij mijn S13 ergens vandaan wilde halen. Hij heeft gelijk zijn auto met trailer klaargemaakt, vroeg de wekker gezet en is op pad gegaan. Heeft mij onderweg nog een foto'tje gestuurd waarop te zien was dat alles goed volgens plan ging, en heeft mijn auto 's middags netjes voor mijn deur afgeleverd.

 

Ook heb ik een complete CA18DET 'swap' van Mick gekocht.

 

Alles ging zoals afgesproken, geen rare fratsen, zoals het hoort.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...