Jump to content

[Shop] Carfantasy.nl


Enzo

Recommended Posts

1e en laatste keer, wat een slechte bedrijfsvoering. Ik heb hier wielspacers besteld van FK. Bleken dus op de site 2 dezelfde producten te staan met hetzelfde artikelnummer, waarvan de goedkoopste in de aanbiedingsperiode 21,60 euro was. 2 spacers van 20mm 4x114,3. Nu staat hetzelfde product in hun webshop voor 59 euro, en hebben ze goedkope variant/verkeerd geprijsde product verwijderd. Dus gewoon prijstechnisch een foutje gemaakt.

 

2 weken na besteldatum, een reactie dat het artikel(spacers) niet op voorraad was en niet leverbaar was. Dus ik kon 3 dingen kiezen. Geld terug, een tegoed of afwachten. Hadden ze voor mij alvast de keuze gemaakt om het geld terug te storten. Ook werd ik gebeld of een uitlaatklem emt diameter 83 mm goed was. Toen verteld dat ik 3 inch / 76,1 mm nodig had en deze dus niet wou.(wel netjes dat ze belden)

 

Krijg ik alsnog een spuitbusje en verkeerd uitlaatklem(83mm) thuisbezorgd. Terwijl mijn bestelling primair geplaatst was voor die spacers. Dus 8 euro verzenden betaald voor een klemmetje en een bussie. :rolleyes:

 

 

Nou inmiddels al een week heen en weer aan het mailen. Elke mail die ik stuur wordt verbogen/omgebogen, het bedrijf wil geen van haar fouten erkennen of herkennen laat staan verbeteren.

 

Ik raad iedereen die intenties heeft te kopen bij Carfantasy af dit niet te doen, ik wil namelijk niet dat meer mensen(klanten) op deze manier behandeld zullen worden!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik heb ook spacers besteld, 10 mm. Snelle service en niet al te duur. Daarvóór had ik ook ooit iets besteld (ff vergeten wat) en dat verliep ook vlekkeloos. Ik heb tot dusver geen klachten over Carfantasy :).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...