Jump to content

PallominnoX


bugsvoyager

Recommended Posts

  • 1 month later...

helaas pax

 

je heb weer niet aan je afspraken gehouden.

je beloofd veel maar iederekeer kom je onderuit.

 

je zorg maar dat je nu echt de spullen klaar heb staan of je nu wel of niet heb.

en of je wel nodig heb of niet.

ben der zat.

 

hierbij verklaar ik gewoon dat pax niet betrouwbaar is

Link to comment
Share on other sites

gekl genoeg heb ik geen sms ontvangen

want ik heb je ook zovaak geprobeerd te bellen maar word niet opgenomen

en als er word opgenomen krijg ik een sms dat je of aan het rijden of wil weten wie ik ben of dat je andere kant van nederland of werken of bezig terwijl ik direct wel een sms terug stuur en die als gevolg wel terug reageer.

 

en wat ik het ergste was is dat ik samen met roel bij jouw op de stoep met een aanhangwagen om al mijn spullen terug te halen.

terwijl ik jouw een ruim maand geleden 8 november als ik niet vergist jouw uitgenodigd heb voor gesprek en samen gingen praten heb je gezegd dat je genoeg tijd had om al mijn spullen eraf te halen van jouw auto en alles klaar leggen dus niet alleen die platen zijscherm maar ook andere dingen.

 

als gevolg is dat we aan komen op 11 december stonden er helaas NIKS klaar. je zat nog op het laaste moment nog te sleutelen?????VREEMD

en je zei duidelijk dat het makkelijk lukt.

het is wel heeel vreemd. dat je nu zegt ja ik heb het harstike druk en kom niet uit.

 sorry hoor maar dat gaat helaas niet door mijn keel meer.

afspraak is afspraak en je bent gewoon niet nagekomen en je moet niet omheen draaien.

je heb gewoon spullen van mijn auto eraf geplukt(sommige dingen gevraagd) zonder te vragen. dat is gewoon puur diefstal.

en dan ga je mij zeggen dat je op je recht sta sorry mij gaat het nu gewoon te ver. dit is helaas al vanaf juni aan de gang.

ben blij dat je moeder zegt dat de auto weg moet, anders was ik nog meer spullen kwijt.

 

verder  ik regel verder met ander die heeft inderdaad wat spullen van mij en heb hem ook al contact gehad.

daar was ik ook niet blij mee maar verlopig houd hij nog wel aan het afspraak.

 

verder ik had jouw toen ook gebeld voor die boer om foto's te maken van mijn auto wat voor onderdelen er inderdaad wat we nog missen de spullen te vergoeden.

maar aangezien je erg moeilijk bereikbaar ben vind ik dat erg vreemd dat andere mensen mij wel kunnen bereiken.

Link to comment
Share on other sites

oke dat je bij de beveiliging zit wist ik niet.

maar goed spullen nemen zonder vragen is zelfde als ik jouw auto meneem zonder te vragen en dat is gewoon joy rider of stelen.

 

zeg ik het goed of niet?

en wat je nu doe is mij te vermijden.

en onderuit te komen.

en ik heb je meerdere malen geprobeerd te bellen. maar je bent verdomd moeilijk te bereiken.

en als ik met jouw een afspraak maak dat je bij mij langs zou komen bel je laast moment af of laat je niks meer van je horen sta ik van jan lul te wachten.

 

ik ga van de week naar de boer en maak gewoon foto's

wat nog op mijn auto van jouw krijg je terug als ik al mijn spullen als eerste terug krijg en niet eerder.

en als er onderdelen zijn die je niet meer heb gewoon te vergoeden.

dat was sowieso de afspraak.

 

en dit doe ik nu om snel afhandelen want ik vind gewoon dat het lang genoeg heeft geduurt.

de rest mag de jongens weten en van de andere club wisten het al lang omdat ze iedere keer al wat van zeiden.

 

kijk je heb best goede kanten daar wil ik wel goed van zeggen.

je helpt mensen die echt nodig hebben bij sleutelen.

daar spreek ik geen nee over dus zo slecht ben je niet.

 

maar je moet gewoon aan je afspraken houden en daar merk ik helaas erg weinig over.

hoop dat je het begrijp en ik begrijp je ook dat je druk met je werk en prive.

maar beloofd dat dan voortaan niet?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Denk dat je heel erg veel geluk hebt dat John zo'n rustige kalme vreedzame jonge is.

Menig persoon zou er op andere minder vriendelijke/kalme wijze mee omgaan (Ik persoonlijk wel iig) Beetje jammerlijk en triest verhaal dit.

Link to comment
Share on other sites

Ooit ook eens een slechte ervaring gehad met Pax, hij zou een boostcontroller die ik al geleverd had betalen maar had niks ontvangen.

 

Na een paar mails had ik er genoeg van en was van plan naar zn huis te rijden, maar toen kon meneer opeens heel snel het geld persoonlijk komen brengen met 20e erbij voor al het gedoe.... Dat dan weer wel.

 

Verder ok gozer, paar keer mee gepraat en heb hem later nog een airco systeem verkocht en we hebben interieurdelen geswapt :thumbs2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...