Jump to content

WJ Dijkstra


minimalrene

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bijzonder veel plezier gehad met zijn handboeien, Dankjewel!!

 

Zonder gekheid, spreek WJ bijzonder vaak en blijf iedere keer verbaast over zijn vakkundigheid en kennis en vind het altijd een mooie gelegenheid om zelf ook iets van te leren.

Nu zag ik laatst dat WJ een SR20DET tekoop had waar ik op gereageerd had, alleen heb ik zelf de ruimte niet om een blok te swappen dus heb hem ook de vraag gesteld of dit eventueel bij hem geregeld kon worden.

 

Binnen een dag een hoop mailtjes uitgewisseld en uiteindelijk zou hij een blok uit Engeland voor mij meenemen. Eenmaal aangekomen in Nederland gelijk een afspraak gemaakt om een weekend te swappen, en was binnen een week met de auto in het verre Friesland. Daar heb ik samen met WJ en een maatje van mij het hele weekend in een aardig tempo doorgesleuteld en hing het blok er keurig netjes in. WJ draait zijn hand niet om voor de bijkomende problemen van de Automaat naar Manual swap of de Atmosferisch naar Turbo swap. Het is voor mij echt een uitdaging maar het is net of hij niet anders doet en of het aangenomen werk is...

 

Helaas was de vorige eigenaar van het blok de NATS 2 startonderbreker mee te geven en konden we het blok dus niet testen na het drukke weekend, WJ heeft dit direct met de eigenaar geregeld en waren de ontbrekende onderdelen binnen 4 dagen op de post.

 

Dit weekend heb ik kunnen logeren bij WJ en ben ik als een prinsesje door Mirjam verzorgd, hele dikke credits voor haar! Ook nog naar een *hoe noem je dat in friesland, allemaal dronken friesen op straat* dinges geweest, voelde me net een marrokaan zonder mes...

Dus eigenlijk gewoon een super leuk weekend waar alles bij inbegrepen was en super gezellig gehad met hele goede tips en tricks van Mr. Dijkstra himself.

 

Tegenwoordig rijd ik dus in een 240sx powered by SR20DET met een hoop (niet vertelde) spec's erop.

 

Many thanks for WJ en Mirjam, heb een super weekend gehad en heeel veel geleerd.

 

P.S. De drift auto gaat ook die kant op voor de nodige elektronische aanpassingen, die moet ook maar eens gaan rijden!

 

P.S.2. Zal volgende keer zeker een portable vertaalmachine meenemen, ben er nog steeds niet uit wat voor taal ze daar spreken...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Heb al een aantal keer wat spullen van WJ gekocht,

En gaat iedere keer erg goed.

Laatste keer ging er iets een klein beetje mis, maar hij heeft direct alles goed geregeld.

Eerlijke en goede service dus, ben er eg tevreden over (Y) .

Ook even zeggen wat er dan mis ging he ;)

 

René wilde een 5 stud swap, ik had em in een pm gevraagd welke onderdelen precies, en daar stonden geen achternaven bij. Dus ik precies dat uit engeland geahaald, had René dus wel de achternaven nodig :( Meteen de achternaven ook in engeland geregeld, en zodra ze binnen waren doorgestuurd naar René :)

 

thanks voor de positieve reacties mensen :grouphug:

Link to comment
Share on other sites

Ook meerdere spullen van WJ gekocht en meerdere malen bij hem geweest. Al is de laatste keer wel effe geleden.

Dat doet me in eens denken ik moet nog wat gereedschap bij je ophalen WJ !! Hahaha volgens mij zeg ik dat al 2 jaar.

Binnenkort een keer tijd ?

 

 

gr Arnoud

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ondanks WJ's directe commentaren die niet altijd evenvoudig te slikken zijn is er tijdens het afhandelen nooit een probleem geweest ! De chipjes kwamen altijd mooi met een voetje en omwikkeld in wat bolletjes folie en voor mn WAF was er zelfs een bijsluitertje bij hoe ik het ding moest aansluiten.

 

Thumbs up !

Link to comment
Share on other sites

Ach, WJ zegt tenminste wat hij denkt en dat kan ik altijd wel waarderen. Dingen zijn niet altijd positief in het leven, en je hebt meer wat aan iemand die zegt hoe het zit, dan dat ie je een aai over de bol geeft en zegt het komt wel goed, schatje :P Niks mis mee als je het mij vraagt! Ligt maybe ook hoe je dingen zelf op pikt of wat je er mee doet.

 

Ik heb ook een aantal keer wat bij WJ gekocht, altijd prima :P Hij is ook nooit te beroerd om je even te helpen als het even niet wil (Y)

Link to comment
Share on other sites

Volgens sommige is hij een droplul http://www.driftforum.nl/forum//index.php?showtopic=6870

omdat hij echt marktconforme prijzen hanteert. ;)

 

En zo gaat het ook met onderdelen. WJ maakt altijd een goede prijs. En staat met raad en daad klaar voor je.

 

Als je een afspraak met hem maakt komt hij die na. Kun je goed zaken mee doen! En voor een goede prijs een driftdagje meepikken :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...