Jump to content

[Shop] DBM engineering


tim-s14

Recommended Posts

Vond het wel grappig en niet duur dus misschien handig vonr iemand ;)en aangezien alles wat mensen zeggen toch word verwijderd..Dacht ik dat het wel kon,dat er op gereageerd is en het er nog staat :-o

 

Klikken is geen must & en het zegt niks over dbm ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

die jongen mag toch hier z'n ei kwijt of niet soms???

daar is dit hele gebeuren voor bedoeld.. of mag je verkoopervaringen alleen posten als je 'n bedrijf de hemel in prijst!!?!?

 

wat zijn JULLIE een stel jankerds met z'n allen.. alleenmaar bitc*en op 'n ander !!

op de spelling .. op de manier van iets zeggen .. op dit .. op dat .. jank jank jank ..

 

DBM heeft 'm gewoon genaaid en dat mag best gezegd worden!!

en dat er dan berichten worden verwijderd door admin's omdat er iets gezegd wordt wat ze niet aanstaat is helemaal gay !

Verwijder dan het hele topic of laat de discussie staan en dan kunnen mensen reageren op wat er wordt gezegd en niet op wat er wordt gefilterd !!!

 

maar daar houden jullie blijkbaar wel van want de meeste SXOC'ers hier lopen erbij alsof ze van 't Koningshuis zijn en verdomme Veyron's rijden!!

wake up bitc*es.. al die boost stijgt jullie 'n beetje naar t hoofd zo te zien!!!

 

Tim is hier genaaid door 'n bedrijf wat met een stel leidingen bijna wil rentenieren omdat ze zien / horen dat die jongen hopeloos was in dit geval

ivm tijdsdruk voor z'n mapdag !! en zelfs voor 'n setje lullige ringetjes willen ze 't onderste uit de kan.. en dan is de prijs uiteindelijk ex !

wie probeer je te verneuken?? wat heb je er als consument aan om EX prijzen te horen van 2de hands leidingen??

dat boeit je helemaal niet want het hoort er al bij in te zitten..

en net als de slangen waar hij voor heeft betaald mogen ook de ringen met goud belegd zijn hoop ik !!

 

K*tpraktijken zijn dit en 't is te hopen dat een bedrijf als deze niet te lang op de markt blijft bestaan ..

ik rij nog liever naar Engeland om leidingen op te halen dan zaken te doen met deze lui!! belachelijk voor woorden dit.

 

 

Je mag m'n post wel weer verwijderen, zoals alle 30 anderen .. en 'n ban is misschien ook (weer) op z'n plaats !!

Men zou bijna heel die SX vervloeken alleen al door 't arrogante gedrag wat sommigen hier vertonen!

 

 

 

Met dat gezegd te hebben wens ik jullie een fijn weekend ..

 

 

en Tim, JA je bent genaaid hier!! pak volgende keer de fiets en zet 'm op de boot richting Engeland ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

@ corolla : je ziet mij niet huilen hoor, vond het leuk dat ik ze tegen kwam op mp voor dit geld en deze lijken nog meer van goud dan die van mij!! en tuurlijk ga ik en blijf ik bitchen als mensen shit gaan weg gooien, wat naar hun mening niet interessant is. Dan ken je net zo goed niks op een forum zetten..

 

@D-sx : ik ben blij dat er ook nog mensen zijn die het wel snappen en maybe toch de humor kunnen inzien van dit gebeuren en mijn laatste post, ik doe dat in ieder geval wel B)

maak je eigen niet zo druk over die lui hier, misschien kommuh ze de volgende keer bij dbm en gaan ze een wit voetje halen in de hoop op korting...hahahaha het zal me niks verbazen!!En je moet uitkijken wat je hier zegt want anders kom je misschien niet door iedereen z'n lichamelijke en psychologische keuring heen en kun je niet aan je spullen komen :death2:

 

Is het goed als ik dan met de waterfiets ga??

Verder mooi verwoord D (Y)

 

Link to comment
Share on other sites

kern van de zaak is :

beter duur dan niet te krijgen. DBM kon hem op korte termijn voor een stevige prijs helpen, hij zou blij moeten zijn. Hij was het eens met de prijs.

 

Volgende keer even doorbellen her en der om goedkopere leidingen te regelen.

Link to comment
Share on other sites

klopt helemaal ;) ik hoop dat alle andere mensen die daar komen net zo goed geholpen kunnen worden als ik!!

 

nogmaals de prijs van de leidingen was goed, maar naar mijn mening aardig aan de prijs voor 2de handse maar fuck dat! de manier waarop was nogal vreemd en ik kreeg turbo henkie niet snel genoeg te pakken :( en had nog 4dagen ofzo om de auto goed te hebben voor de mapdag. Als ik 200 had moeten aftikken had ik het waarschijnlijk ook gedaan maar dat neemt niet weg dat ik de manier waarop echt slecht vind ;)

 

het heeft denk ik dan zo moeten zijn?! Ik bedoel als ik groenteman was zou ik ook alle andere groentemannen afkraken en zeggen dat hun groentes nog steeds radioactief zijn van de tsjernobyl ramp van 86.. dan kun je in ieder geval proberen zieltjes te winnen en dan is het blijven duimen dat je het zo goed hebt gedaan.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik had mijn reactie al eens gepost maar die is verwijderd. Iedereen heeft het over de prijs van die slangen maar volgens mij doet dat er niet toe maar is de kern van de zaak:

 

Ik bedoel als ik groenteman was zou ik ook alle andere groentemannen afkraken en zeggen dat hun groentes nog steeds radioactief zijn van de tsjernobyl ramp van 86.. dan kun je in ieder geval proberen zieltjes te winnen en dan is het blijven duimen dat je het zo goed hebt gedaan..

 

Het feit dat je als bedrijf andere bedrijven afkraakt. Komt niet echt professioneel over. Dat was zijn ervaring en naar mijn mening hoort dat hier in een koop en verkoopervaringen topic.

 

Maar je, iedereen blijft maar doorzeuren over die slagen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...