Jump to content

[Shop] Apex-performance.co.uk


meurs45

Recommended Posts

Daar wat spullen besteld. Ik had wat moeite om te betalen omdat ze het liever met credit card hebben. Aangezien ik die niet heb. Uitendelijk wel gelukt. Na wat telefoontjes.. Mijn engels is niet super maar ze hebben hun best gedaan om het te begrijpen en alle spullen die in voorraad waren had ik zo binnen.. Alleen moest ik op een onderdeel wat langer wachten. alles netjes verzonden en maar 1 keer verzendkosten betaald. Goed geregeld allemaal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

2 jaar geleden oliepomp: communicatie via Ann, 6 weken gekloot gehad, toen eindelijk Bren aan de lijn gekregen, pakket lag 2 dagen later op de mat.

1 jaar geleden meegedaan met suspensie GB via Texhn, comm nu weer via Ann, veel gekloot maar uiteindelijk waren de spullen er wel.

vorig jaar 2 6punt harnassen 2e hands opgekocht van Apex, goede communicatie en heel tevreden over

vorige week een ca18det alu radiator besteld via Louise, initieel ging wat langzaam, maar had bestelling dan ook telefonish gedaan ipv via de shop (in mijn ogen begrijpelijk), maar wel ongeveer 1 week later binnen voor de GB prijs van 2 maanden eerder ;)

 

Overall: 1e paar aankopen veel gekloot gehad, nu gaat het bijna perfect :)

Link to comment
Share on other sites

Ik wacht al 4 maanden op een refund.... daar heb ik inmiddels afscheid van genomen.

Laatst inlaatspruitstuk voor rb25 gekocht, ding is qua pasvorm en afwerking niet wat ik normaal van hun verwacht. Ook kon ik één aansluiting van watersensor niet indraaien omdat de spoed van de tap verkeerd is.

 

Verder altijd goede ervaringen met ze gehad. Door het succes van het bedrijf kunnen ze het nu niet zo goed meer handelen als voorheen.

Link to comment
Share on other sites

Meerdere keren bij ze besteld via telefoonisch contact.

Bren en Louise altijd goede service en snelle levering...mits op voorraad.

Met Ann en Michael meestal niet zo'n goede service en laaaate levering.

 

Al met al gewoon goede service en netjes verpakte spullen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...