Jump to content

[Shop] Autopartsstore.nl


Recommended Posts

nou helaas blijken ze dus niet te passen :angry:

schijnt nogal moeilijk te zijn allemaal om normale informatie te verschaffen.

Maar goed de orginele s14 kogel is 41 mm en de kogel die dus zou moeten passen is 39 mm.

Rondom in de draagarm dus 1 mm speling en daar heb je niks aan.......

Heb het geprobeerd (proefkonijn) maar helaas......

 

Nu zit ik met een *** probleem en hoop dat het snel opgelost is/wordt.......

 

Neemt niet weg dat het bedrijf mij zeer goed heeft geholpen en dat ie dus verkeerde informatie doorgespeeld krijgt.

Nu kijken hoe ze dit willen oplossen, want hou nu dus wel een brug bezet die alweer in gebruik had moeten/kunnen zijn....

Link to comment
Share on other sites

Diameter s13 en s14 fusee kogels zijn toch hetzelfde? en dan moet er een s14 fusee stuk op... dat is toch simpel?

Moog K9820 ... bijv. bij rockauto.com bestellen, ben je rond de 90usd kwijt (en toen ik ze bestelde 48uur later thuis via fedex priority post).

Link to comment
Share on other sites

geen idee, die van de s14 is 41mm.

skyline fusee kogels kon ik er zat van krijgen in ned. en s14 niet............

Dus waarom hopen of je pakketje vanuit het buitenland helemaal goed aankomt als je ze hier zo kan halen....

Link to comment
Share on other sites

Omdat ik van de moog k9820 weet dat ze exact goed zijn, maar van de skylines passen erg veel onderdelen van het onderstel niet, dus waarom zou de balljoint dan opeens wel passen?

 

ik heb destijds met mijn s14naven conversie ook s14 kogels besteld in NL, maar die waren ook te klein.

Link to comment
Share on other sites

dan ligt dat dus aan het bedrijf hetzelfde als dat ze tegen mij hadden gezegd dat de kogels die ik wilde geschikt waren voor de s14....

 

Maar op 't engelse en australische forum gingen ook de verhalen dat het past en nu heb ik het hier geprobeerd en ze passen gewoon precies.

 

Maar je mag ook gewoon eigenwijs blijven....... i don't care .... ik geef alleen mijn ervaring aan hier en wie je verder kan helpen met de juiste fuseekogels.

 

Doe je ding en bestel ze voortaan gewoon in amerika ofzo, weinig zin in een welles nietes discussie....

 

Edited by richs14
Link to comment
Share on other sites

jup echt straight fit gewoon.

Snap ook wel het punt van merijn hoor, dat is het probleem niet.

Maar zoals ik al aangeef, het past gewoon perfect.

Dus daar kan we heel lang over praten maar ik kan er ook niet meer van maken.

Dat andere onderdelen niet passen geloof ik ook, maar dit dus wel.

 

En de meeste traders hebben zoiets als dit wel liggen en voor de s14 niet, dat was mijn punt meer.

Link to comment
Share on other sites

Dus een 'willekeurige' fuseekogel (voorkant) van een skyline (r32/33/34) past gewoon op een S14 draagarm/fusee?

(en daarmee dus ook op een S13 met s14naaf conversie?)

 

blijkbaar kwam mijn post hierboven niet helemaal over zoals ik gehoopt had ;)

 

Edited by Merijndj
Link to comment
Share on other sites

haha no hard feelings ;)

of ze allemaal passen kan ik dus echt niet zeggen.

Maar die van mij zijn als het goed is van de r33.

Ik heb ze bij show and go gehaald in ijmuiden dus voor nadere info moeten geinteresseerden hun even raad plegen.

Ik heb ze nl hals over kop gehaald daar, jef had ze klaar liggen voor me en ben vrijwel direkt weer weg gegaan om te kijken of het ging passen.

 

Morgen spreek ik jef dus kan ik verder in detail treden maar als het me goed bij staat zijn ze van de r33 iig.

En die passen idd zo in de draagarm van de s14.

Ivm de conversie durf ik geen uitspraak te doen want heb dat nog nooit meegemaakt, maar als jij de draagarm van een s13 hebt vervangen voor die van een s14 moet het idd passen ;)

 

Ze gaan er superstrak in maar dit moet uiteraard ook.

Link to comment
Share on other sites

S14 draagarm is 1.5cm langer dan die van een S13, zodoende heb ik "s14 kogels" in mijn s13 armen gezet... ;)

Maar omdat S14 kogels (in ieder geval toen niet los leverbaar waren) heb ik de moog k9820 kogels gemonteerd ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...