Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
Guest JimmySX

s13 voorste coilover s14 voorste coilover..

Recommended Posts

Guest JimmySX

wat zijn de verschillen tussen deze 2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de doorsnede van de gaten waar de bouten doorzitten om ze aan je fuseestuk vast te zetten.

 

s14 gaten zijn 2 mm groter dan s13 gaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JimmySX

ow want ik heb s14 conversie met s13 schoefzet en hij zit erg dicht tege me band aan.

 

hoe kan ik dat verhelpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

of een ander wiel

Share this post


Link to post
Share on other sites
ow want ik heb s14 conversie met s13 schoefzet en hij zit erg dicht tege me band aan.

Wat is 'erg dicht'?

Als er een afstand van 5mm tussen zit dan zou ik er niet eens naar kijken.

Edited by Skippy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest appelaaneenstok

5mm zit er zeker tussen.

We hebben dit na montage ook uitvoerig bekeken en gewoon veilig bevonden.

Tenzij dit met andere wielen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JimmySX

nu komt die tege me band aan zelfde velg zelfde band.?

 

de afdruk van me veer zit in me band

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan onder toch ook camber verstellen ? dus dikke kans dat ie verschoven is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JimmySX

ik ga er morgen naar kijken dan weet ik meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet trouwens zeker dat het te stellen is daar , bovenste bout is de stel bout op het fusee :smile2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JimmySX

ja heb gelijk willy maar ik kan hem helaas niet ver genoeg stellen..

 

spacers zijn dan de oplossing..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe heb jij de diameter verschil opgelost waar Eric het over had heb jij daar de 12 mm s13 bouten voor gebruikt.

Als dit het geval is heb je heel veel ruimte om je camber aan te passen.

wat in mijn ogen niet goed is krijg je links en rechts bijna niet gelijk mee afgesteld.

Edited by Dirknissan

Share this post


Link to post
Share on other sites

koper busje tussen schuiven... er komt geen kracht op te staan, want je zet het allemaal met een dikk bout/moer vast.

is bedoelt om het geheel te centreren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...