Jump to content

Gijsje


Weiqunw

Recommended Posts

ik heb ooit een greddy profec B boostcontroller overgekocht van Gijsje. Hij heeft ook mijn electrische storing destijds opgelost (had kortsluiting achter mijn S13 dashboard). Toen het tijd was om de 200 euro af te rekenen bleek dat alle pinautomaten in de buurt het niet deden. Ik dacht eerst dat hij me zou lynchen, maar hij zei; "ach, dat komt wel goed, ik sms je zo mijn bankrekeningnummer wel". Ik dacht even dat hij kleurenblind was, want ik ben een neger, en wij betalen nooit terug. Toch had ik dit gedaan, omdat nog nooit iemand me zo vertrouwde als Gijs. hij liet me zien dat er geen verschil is tussen blank of donker. We are all brothers in the same struggle. I love you man. Your my brother, from another mother.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Haha nou ik heb het idee dat die jongens bij Jeroentje allemaal wel goed van vertrouwen zijn. Dat siert ze enorm! Zo heb ik ook eens wat besteld en versneld opgestuurd gekregen. Ik moest het nog over maken, maar het werd al opgestuurd. Ik had het uiteraard gelijk over gemaakt, maar het feit dat het zo snel geregeld kan worden allemaal vind ik toch wel top! Fijn dat er mensen zijn die andere mensen durven te vertrouwen. Persoonlijk zou ik hier nooit misbruik van durven te maken. Helaas gebeurt het soms wel :(

Edited by Rick [Carportal.nl]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...