Jump to content

[Shop] Showandgo.nl


Recommended Posts

  • Admin
normaal gesproken wel, maar als men mij keihard verteld dat ik er niets mee te maken heb en mijn eigendom (wat ik echt nodig heb nu) is een van de onderwerpen die besproken word, dan moet het soms even anders.

 

 

nee. Ook dan houdt je je fatsoen, zo niet doei.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dan had jij het niet moeten uitlenen! Dan moet je mick opbellen en zeggen dat jij je onderboom terug wilt!

 

Jij moet je niet naar SAG richten, maar naar mick, die heeft jou verkeerde informatie gegeven. De onderboom van zijn blauwe s13 is niet bruikbaar voor zijn daily, nogmaals de boom is helemaal gestript en alleen de + en bedrading van de dynamo zitten in die blauwe s13 op wens van mick, dus hoe je het ook wend of keert die boom was niet bruikbaar voor zijn daily. dit heb ik ook meerdere malen tegen mick gezegd en blijkbaar heeft het dit niet door gecommuniceerd naar jou. En dan wil je SAG hiervoor verantwoordelijk stellen?

 

SAG hoort eerder excuses van jou te krijgen voor dit vergrijp !

 

 

Link to comment
Share on other sites

waar stel ik SAG aansprakelijk ergens voor ?

 

En waar haal je uberhaupt vandaan dat die onderkabelboom in Mick's daily moet ? Die rijd allang rond met een SR20 onderboom hoor.

 

excuses voor het vergrijp, nou word ie helemaal mooi :)

 

 

Trouwens, dat jij daar kostenloos aan auto's van klanten sleutelt wil nog niet zeggen dat je voor hen kunt spreken.

Link to comment
Share on other sites

Radiatorslangen weet ik niks van af, volgens mij zaten die er nog gewoon op...

KW schokkers wist je en had ik aan je gevraagt, vind ik een beetje raar dat je er nu terug op komt...

 

@ Radiatorslangen, kijk eens op die Witte S13 met die gouden 5 spaaks. Wat een toeval precies mijn radiatorslangen...

@ KW Dempers, je had toestemming om ze een weekend(omdat je in nood was) te lenen. Je had geen toestemming om mij na 2 maanden die dingen er zelf onder vandaan te laten sleutelen in de regen. Dan ook nog het fatsoen hebben om mij te vragen of ik je voordempers wil wisselen voor de APK...

 

Verder nooit echte problemen met je gehad, het was een vriendengroep bij SaG en was mijn 2e thuis. Helaas ben ik door Steef als een hond behandeld en voelde ik mij daar absoluut niet meer welkom, wat resluteerde in het spijbelen van het uitvoeren van mijn hobby, namelijk mijn drift SX rijdend maken met de jongens van SaG en een hoop leren.

 

Heel jammer dat het zo gelopen is, maargoed de drift SX komt er wel :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ik heb een poos terug een ECU bij jullie gekocht voor mijn Honda D15. Als ik de auto startte bleef het Check Engine lampje branden, en na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat het om een automaat ECU ging ipv een handgeschakelde ECU.

 

Ik heb vandaag de ECU open gemaakt en heb er 2 weerstandjes uit gehaald, RP17 en RP18. RP18 heb ik daarna door gesoldeerd zodat deze verbinding maakte. Tada, Automaat ECU omgebouwd naar manual ECU, en check engine lampje is uit :)

 

Wilde ik nog ff laten weten :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Momenteel kom ik nooit meer bij Show and Go, hoor een hoop verhalen over fuseren en overname, maar geen idee hoe het nu echt zit.

 

Is er iemand die kan bevestigen wie momenteel de eigenaar is van Show and Go en wat de toekomstplannen zijn?

 

Ben wel benieuwd of ik er ooit nog langs hoef te rijden :)

Link to comment
Share on other sites

Guest appelaaneenstok

Steef en Jeff zijn allebei weg.

Bedrijf schijnt nu in handen te zijn van Simon en Brian.

Toekomst plannen: Geen idee.

Edited by appelaaneenstok
Link to comment
Share on other sites

Guest appelaaneenstok

Ze zijn iig niet actief op het internet.. Ook niet op het SAG forum of op Skylineclub in het tradersdeel.

Link to comment
Share on other sites

ShowandGo is nog steeds open, zoals appelaaneenstok vermeld is het bedrijf overgenomen door 2 andere jongens. ( dit is media februari gebeurd )

 

Hoe en wat over showandgo ken je het beste vragen aan de nieuwe eigenaren.

 

Dit zijn gewoon even mijn 5 centjes :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...