Jump to content

[Shop] Showandgo.nl


Recommended Posts

ik hou het kort en simpel ;

 

zomaar ins langs gegaan om kennis te maken, goeie en vriendelijke indruk, afspraak gemaakt voor reparaties die ik niet zelf kon.

 

later besloten dat er een kompleet nieuw blok in de skyline ging, overlegd, bekeken, besloten, afgesproken.

 

nieuw blok is er uitstekend in gegaan, de mannen iets extra vragen is geen probleem, goed contact, niks te klagen.

 

blok ging na 250km in rook op .... !?!????

 

shit, dan sta je even te trillen op je benen en sta je met vraagtekens ..

 

nou, niks anders dan te melden dan dat ik ZEEERRR tevreden ben over hoe Show & Go dit op pakt ;

2dagen later, het oude blok is er al uit, ze gaan een nieuw blok er in zetten, cilinder 5 blijkt helemaal aan snot te zijn gegaan, er gaat meteen een ander blok in...

 

 

 

SUPER

 

 

dit is service, echt, ik ben verkocht. echt enorm bedankt, dit is top klasse!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een ca18 opgehaald bij SAG,

 

Kan het vrij kort houden.

 

Een stel behulpzame en vriendelijke jongens,die hart voor de zaak hebben.

Ik denk niet dat ik het makkelijker en beter hier kan neer zetten.

 

Nogmaals bedankt,en de koffie was goed!

 

Johannes

Link to comment
Share on other sites

Ik rij dikwijls langs, maar nog nooit de kans gehad om even te stoppen en naar binnen te lopen. Moet ik toch eens doen. Ziet er van buiten iig top uit, en als je een clientèle hebt met zulke auto's, dan moet je dus echt wel iets heel goeds doen!

Link to comment
Share on other sites

Altijd in tijdsnood helaas;). Ik was er vorige week bijna ingelopen, totdat ik zag dat het 5 voor 6 was, dus ik dacht dat ik dan niet zoveel tijd meer zou hebben ^^. Vindt t leuk om te zien dat ze zich in zo een korte tijd al zo'n naamsbekendheid hebben gemaakt.

Link to comment
Share on other sites

+ Dat ik me natuurlijk doodschaam dat m'n sx project nog steeds niet af is:P. Het is binnenkort wel de bedoeling om met een nieuwe (rijdende) aan te komen. Denk dat als ik er nu met m'n rotte polo aankom dat ik een schop onder m'n hol krijg:P

Link to comment
Share on other sites

Vandaag weer bij SAG geweest en gebruik mogen maken van de uitstekende service... helemaal top (Y)

 

Geen bijgeluiden of andere rare fratsen meer in de v-bak! oem leren schakelpook er op (de kermispook zit eindelijk in het ronde archief ;) )! En de S14 is weer wat stickers rijker! Ow ja, en de tostie was ook lekker :P

 

Als je nog geen koning bent moet je bij SAG klant worden, dan ben je het zo! ^_^

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

geen directe eigen ervaring bij SAG maar wel al meerdere malen mee gegaan met een maatje met een evo IV.

er is door hun in eerste instantie een ander blok ingezet en sinds dien laat hij alles daar doen.

 

ze doen alles zorgvuldig, snel en naar alle tevredenheid van de klant en is altijd wel gezellig daar.

 

ik kom binnenkort wel is ff langs met de sx

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...