Jump to content

Blazer


T-mo

Recommended Posts

Ik heb vorig jaar juli tension rods aan Blazer verkocht, ik verkocht toen een boel dingen en dacht dat hij het geld al had overgemaakt maar dat was niet zo, dus had ik perongeluk de tension rods opgestuurd! Ik hem bericht dat ik het geld niet ontvangen had en na vele mailtjes en vriendelijke verzoekjes, minder vriendelijke verzoekjes en na lul verhalen aan gehoord te hebben dat zijn broer onder zijn naam de tension rods van mij gekocht had, heb ik tot op heden nog steeds geen geld gezien!

Dus kijk uit als je zaken met Blazer doet want hij is goed in belazeren en in onbeschoft gedrag!

Link to comment
Share on other sites

nou ik heb jou het verhaal uitgelegt maar als jij zo tegen mij doet en eigeljk moet je zo tegen iemand anders doen (broertje) dan doe ik er wijnig aan ja

en ja ik heb het hem laten zien en zo maar vond het beetje dom hoe je deed meteen dingen eisen en zo dus hij heeft niets meer ondernomen en dan durven zegen

dat ik goed ben met bezijken nou zeg maar ja je doet maar ik lig er niet wakker van eerlijk gezegd eb er ook niets mee te maken

 

gr michael

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat je heelveel mensen hier op het forum zullen beamen dat ik altijd netjes zaken doe en dat ik altijd mijn afspraken na kom!

Je hebt me uitgelegd dat je broertje onder jouw naam die onderdelen bij mij gekocht had (je eerste reaktie na een half jaar dat ik contact met je probeerde te zoeken), verder zei je dat je er geen moeite voor ging doen om mij mijn geld te bezorgen!

En hij vond het dom hoe ik zomaar meteen dingen eiste???? ik wachte op dat moment al een half jaar op mijn geld en enige reactie van jullie kant!! en daarom betalen we maar niet, dat geeft wel aan wat voor normen en waarden jullie erop na houden

Ik heb je meerdere pm-en gestuurd waar je helemaal niet op reageerde, ik heb meerdere malen in mijn verkoop topic aangegeven dat je (of je broertje, mij om het even, ik kan niet zien wie er allemaal met de naam Blazer op het forum dingen kopen en niet betalen!) nog niet betaald had, daar reageerde je ook niet op! En ja dan raak je op een gegeven moment geirriteerd en het is dat je in die f*cking uithoek woont anders was ik het geld wel komen halen als overmaken zo moeilijk is!

 

Jij en/of je broertje zijn gewoon niet betrouwbaar en daar is dit topic voor om andere mensen te waarschuwen voor mensen zoals jullie!!

 

Maar ik zit me nu al bijna een jaar met enige regelmaat op te vreten over jou en dat over 70 euro en daar begin ik behoorlijk van te balen!

Link to comment
Share on other sites

Een goede waarschuwing voor anderen inderdaad.

 

Het maakt niks uit wie het was, de een of de andere broer, het gaat er om dat anderen nu de ervaring van T-mo over de user (IP) "blazer" weten. Dan weten ze dat ze uit moeten kijken als ze iets aan "blazer" verkopen.

Link to comment
Share on other sites

nou heb van merderen gekocht en verkocht en dat is gewoo netjes afgehandeld en zo

en heb ook meerderen keren om mijn broertje gescholden daar voor dat hij mijn naar zwart maar hij doet er niets mee

en was ook van plan om zelf dat te betalen maar was eigelijk beetje geirreeteerd over jou t-mo omdat ik je het doen uitlegde en nog niet echt normaalde mailtjes sturden vandaar dat ik zo dacht van val maar kapot maar heb het gister ook nog tegen mijn broertje verteld en hij zij ook dat hij het weer vergeten was want hij wou het wel nog doen en zo en eigelijk was ik het ook beetje vergeten maar effe een ding ikke michael dus kan er echt niets an doen maar zal er es goed met mijn broertje over hebben anders regelen we het samen wel als er normaal gereageert kan woorden dan komen we er wel uit t-mo maar ik kan niet tegen verwijten waar ik niets van af wist want wag ook gister dat hij nog meer vroeg en zo ook over een s14 nou ik het no nooit een s14 gehad en gewilt maar mijn broertje wel vandaar dat hij hier vaker gebruik van maakt

dus oppasen voor blazer met de naar jordy of geen naam dat is dan me broertje

 

gr michael

Link to comment
Share on other sites

Na mijn weten ben ik erg lang correct gebleven, alleen na een half jaar om je geld zeuren wordt je het wel een beetje zat!

Maar ik zou het erg op prijs stellen als jij of je broertje het geld als nog na mij over zouden kunnen maken, dan kunnen we er een punt achter zetten!

Link to comment
Share on other sites

bedankt voor de tips allen!

Ik had nog nooit gehoord van het formulier inning-kleine-geldbedragen, maar dat is een goede tip!!

Adres gegevens kan altijd nog, hij zei trouwens dat het de adres gegevens van zijn oma zijn en het is best sneu als zijn oma een hartaanval krijgt omdat er een sxoc-er op de stoep staat om geld te innen!

Link to comment
Share on other sites

Adres gegevens kan altijd nog, hij zei trouwens dat het de adres gegevens van zijn oma zijn en het is best sneu als zijn oma een hartaanval krijgt omdat er een sxoc-er op de stoep staat om geld te innen!

Ik ben heel beleefd hoor. :)

Link to comment
Share on other sites

@Nesjex, zoals je ziet zijn er nog meer geinterresseerden in de tensionrods dus terug sturen zou ik niet erg vinden, alleen denk ik dat ze al op zijn auto zitten na 8 maanden!!

 

@John, ik kan me idd niet voorstellen dat oma een hartaanval van jou zou krijgen :smile2: ! Maar hoop nog steeds op de eerlijkheid van de mens en dat het tot hem of zijn broertje gaat doordringen dat het eigenlijk wel netter is om te betalen voor wat je gekocht hebt!!

 

@WJ, als hij ze terug stuurt dan heb je first dibs!!

Edited by T-mo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...