Jump to content

Appelaaneenstok


Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest appelaaneenstok

Niets slechts aan. ik vertel jou dat wij je auto willen, en moeten zien wanneer we hem kunnen ophalen.

Vervolgens vraag je van de week wanneer, en meld ik dat door omstandigheden ik de auto niet meer van je overneem.

Dit had ik je ook niet eerder kunnen vertellen aangezien het toen niet speelde.

Verder heb je mijn nummer ook, en had je ook gewoon even kunnen bellen, wat je niet doet.

Beetje jammer dat je ook het woordje *weer* denkt te moeten gebruiken om je ontevredenheid over het niet verkopen van je auto waar je al 1.5 jaar mee loopt te zeulen duidelijk te maken.

Alle eerdere communicatie is in mijn ogen totaal niet slecht of moeilijk geweest.

Ben altijd eerlijk en netjes tegen je geweest en heb je altijd direct te woord gestaan wanneer je vragen had.

Met de S13 idem.

Ik zit echter wel al maanden op een setje bougies van jou te wachten.

Terwijl ik je hebt verteld, dat ik wel jou nieuwe CAS sensor heb liggen welke ik zou versturen wanneer de bougies binnen waren.

Echter zijn die nooit aangekomen.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest appelaaneenstok

done

 

Tevens een tip voor anderen..

Skirst of lange delen versturen is of onmogelijk.. of stervensduur.

Vooral naar buitenland.

DriftSX zijn verzenkosten naar belgie zouden op minimaal 174 euro komen en maximaal bijna 400.

Nu heb ik van hem een adres van zijn NL leverancier gekregen en kost het 35 euro.

Dus als je pakje groter is dan 1.45m.. ga naar GLS

 

Voortaan verstuur ik in ieder geval geen skirts of dergelijken meer.

Edited by appelaaneenstok
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vandaag is me S12 afgekeurd omdat er blijkbaar verlagingsveren onder zitten, maar gelukkig had Rob nog een setje originele S12 veren liggen waardoor ik nu maandag kan herkeuren :)

 

 

Robbie alvast bedankt kerel, TOP!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Na 2 maande wachten heb ik de dorpels eindelijk binnengekregen, ze zijn zoals afgesproken netjes en een zeer goede prijs.

Ik heb zelf ook al 10 jaar een eigen zaak en de enige raad die ik wil geven is gewoon de klant inlichten en zeker de mails beantwoorden.

Ik wil graag in de toekomst terug aankopen doen maar ben een beetje bang dat weer alles op de lange baan word geschoven, en langs de andere kant lees ik veel goed dingen op het net.

 

mvg j-m

Link to comment
Share on other sites

Guest appelaaneenstok

Met de skirst is het verzenden idd heel vervelend gelopen omdat bijna geen enkele transporteur dit tegen een normale prijs verzenden wil naar het buitenland.

Kleine pakjes zijn geen probleem.

Maar bij dit pakket was het vanaf 75 euro bij GLS, tot 380+ euro bij fed-ex.

Ik verstuur daarom ook geen voorwerpen meer die groter zijn dat wat de TNT accepteerd.

Zulke dingen mogen klanten dan maar ophalen.

Bedankt voor de tips J-M

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...