Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
boost

Boost's 200sx s13

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik zal mij even voorstellen..

Mijn naam is Johannes,ik ben 18 jaar jong,en kom uit het hoge noorden (friesland).

Ik volg nu het eerste jaars BBL EAT opleiding.

Na een paar jaar aan scootersprints hebben mee gedaan (friesche sprints standaard klasse,en SBO scooter70 klasse),haal je je rijdbewijs en ga je op zoek naar een auto.

Naar veel auto's heb ik gekeken en gezocht wou ik toch een sx,en ben ik op dit forum gekomen.

Sinds een week ben ik nu trots bezitter van een s13.

Om toch wat te laten zien heb ik snel even een paar foto's gemaakt,na een doelloos stuk cruisen.

Er zit hier en daar nog wat werk aan,en wil dit rustig stap voor stap gaan doen.

foto's: http://s904.photobucket.com/albums/ac250/b...%20200sx%20s13/

Ik hoop over een tijd een mooie sx op de weg te hebben,en veel plezier hier op het forum te hebben.

Groeten

He dat is die uit Hoorn, van hoe heet die meneer ook alweer? Sjaak Laan :)

Nette bak, altijd bij dealer onderhouden geweest enzo!

Inderdaad Eric,

Hij is dus bekend,kun je mij er wat meer nog over vertellen?

Er zat een behoorlijke geschiedenis bij tot 1998,allemaal nissan rekeningen etc.

Welkom!

Welke jaren heb je SBO gereden? Ik heb ook scooter70 gereden 2 jaar.

Succes met je wagen!

Nou hij is mij mij in zoverre bekend dat Sjaak eens met mij en wat andere sxoc leden naar het Jaf geweest is, volgens mij was dat in 2003, daarna heb ik Sjaak nog wat keer via de telefoon gesproken en wat gemaild, en zag ik zijn auto zo nu en dan bij de Nissan dealer hier staan, de werkplaatschef wist me dan altijd precies te vertellen wat er aan gedaan was :)

Sjaak was er bijzonder zuinig op, dat weet ik wel.

hallo Flux,

Mijn plannen zijn om langzaam al het roest weg te werken en gewoon weer strak te maken,en later misschien motorische upgrade's.

Enzo,vorig jaar heb ik voor het eerst SBO scooter70 gereden op een zip '98,snelste tijd was daar 7,1.

vanaf 2005 of 2006 reed ik met een NTT friesche sprints,en later (2008) op een zip 2000 snelste tijd was op genemuiden 7 rond.

Je naam ben ik wel eens op het forum tegen gekomen

Als je naar de papieren kijkt en de auto kan ik ook niets anders zeggen dat er heel zuinig mee om is gegaan en altijd goed is onderhouden.

Edited by boost

Plannen klinken goed, roest weg werken en geen drastische veranderingen in het uiterlijk maar gewoon strak houden is altijd nice... net zoals motorische upgrades natuurlijk :lol: Veel plezier met de sx!

Van waar precies?

Friesland, dat kan alleen maar Tjabbegat of Sneek zijn toch? :)