Jump to content
SXOC.NL Forum

Het hele grote *Wat heb ik vandaag gekocht* topic :)

Guest appelaaneenstok

Recommended Posts

• 1 month later...
  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fixed it  

Parkeer kaartje voor bij het zieken huis om te horen dat me ma vrij is van de vreselijke ziekte kanker!!!! Onbetaalbaar!!!!!

Nismo motor en baksteun Nismo clutch line Enkei RPF-1 18x9.5 et15 en 18x10.5 et15 F1 silver (helaas 8-12 weken wachten nog)

Nieuw project - half jaar geduurd voor ik iets kon vinden wat paste in mijn budget. Ging normaal een A-team bus worden maar deze is een G30 met een 8 steek, de juiste velgen vinden is een nog grotere zoektocht dan de bus zelf en mocht ik ze vinden dan gaan ze meer kosten dan de aanschaf van de bus.

Het eindresultaat heb ik al perfect voor ogen; spatbord verbredingen, sunvisor, onderlip, spoiler, velgen en body herspuiten en klaar. Dus eigenlijk niet veel anders dan de aanpassingen aan mijn daily sx :)

x4zM8ri.jpg

• Like 4
  • Haha 1
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Voor het weekend begon zag het er naar uit dat ik een kit in USA of zwitserland ging moeten kopen :(

Zondag om 6h30 een berichtje van een Waal dat hij een kit had liggen :) 
Nu nog een dakspoiler en sunvisor zien te scoren...

e30tbnQ.jpg

• Like 1
  • 4 months later...
  • Admin

Rij inmiddels al 45.000 km op Federals en ze doen het goed. 3e set achterbanden nu en 2e set voorbanden.

Op nat moet je natuurlijk niet teveel gas geven (of juist wel) maar op droog doen ze het voor mij goed.

Rij overigens wel alleen op straat met de auto dus geen circuit. Nu heb ik verder geen vergelijkingsmateriaal op de SX met bijv. Michelin Pilot supersport. 
Hiervoor reed ik altijd met Falken banden op de SX. Op mijn BMW heb ik ze wel alleen dat kun je niet echt met elkaar vergelijken.

Dat is beter als voor mij. Heb maar 23000 km ermee gereden. Banden zijn 3,5 jaar oud en compleet uitgedroogd. 

Ergste reden waarom ze er nu af gaan is dat ze gigantisch trillen op de snelweg. Heb nog 2,5mm eigenlijk. 

Ga nu de pilot sport 4 proberen. Heb helaas ook nog geen vergelijking kunnen doen. Heb ook altijd de federals gehad. Maar dit viel me echt heel erg tegen.