Jump to content
SXOC.NL Forum

Het hele grote *Wat heb ik vandaag gekocht* topic :)

Guest appelaaneenstok

Recommended Posts

• Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fixed it  

Parkeer kaartje voor bij het zieken huis om te horen dat me ma vrij is van de vreselijke ziekte kanker!!!! Onbetaalbaar!!!!!

Nismo motor en baksteun Nismo clutch line Enkei RPF-1 18x9.5 et15 en 18x10.5 et15 F1 silver (helaas 8-12 weken wachten nog)

Deze komt van Jan inderdaad.

De auto is altijd in het bezit geweest van een Nissan dealer maar heeft de laatste 21 jaar stil gestaan.

Ik vind dat de body in nette staat is. Tot nu toe heb ik 2 a 3 plekjes kunnen ontdekken waar aan gelast moet worden maar niks ergs.

Wat wel apart is bij deze auto is dat er nu op RDW staat dat ik de eerste eigenaar ben:

EmOkxM0.png

olBpJkd.png

Rdw online eigenaarsdata is van de laatste 5 tot 7 jaar ;)

Als je kenteken gegevens opvraagt (koopt) dan krijg je wel het juiste aantal te zien ;)

Edited by Merijndj
  • Admin

Probeer het eens via www.zomoto.nl

Rechts in beeld bij gratis waardebepaling het kenteken invoeren > bekijk waarde.

Vervolgens een uitvoering aanklikken.

En dan de tabblad Historie aanklikken.

Via hier zul je alle voorgaande type eigenaren en aantal dagen in bezit moeten kunnen zien.

*edit, voor het kenteken BP28GB werkt die zo te zien niet, helaas!

Thanks, jammer dat het niet werkt op BP-28-GB maar wie weet komt het in de toekomst nog van pas.

Komt omdat een deale geen eigenaar is m als de auto altijd in bedrijfs vooraad heeft gestaan

Ja, dat dacht ik ook idd.

Rdw online eigenaarsdata is van de laatste 5 tot 7 jaar ;)

Als je kenteken gegevens opvraagt (koopt) dan krijg je wel het juiste aantal te zien ;)

Ik lees nu dat op de RDW website staat tot 9 jaar.

Ik heb het even opgevraagd: 1. Onbekend (9 jaar en 5 maanden) 2. Handelaar (20 jaar en 11 maanden) 3. Handelaar (1 dag) 4. Particulier (Heden)

Lijkt me dus logisch dat de eerste eigenaar gewoon particulier was.

Edited by RGeris
  • 5 weeks later...

Nee, zo past het alleen op een "reverse head". Met aanpassingen is natuurlijk alles pas te maken.

Hier een foto van een BTCC motor met "reverse head":

5PkbPTF.jpg

Zoals je ziet zijn de inlaat / uitlaat omgedraaid bij deze motor vandaar de benaming "reverse head".

Er zijn verschillende versies van deze kleppendeksels en er bestaat er ook een voor een gewone kop:

tumblr_mustjfGmqO1qk65n6o3_1280.jpg

Edited by RGeris
  • Like 1