Jump to content
SXOC.NL Forum

Het hele grote *Wat heb ik vandaag gekocht* topic :)

Guest appelaaneenstok

Recommended Posts

• Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fixed it  

Parkeer kaartje voor bij het zieken huis om te horen dat me ma vrij is van de vreselijke ziekte kanker!!!! Onbetaalbaar!!!!!

Nismo motor en baksteun Nismo clutch line Enkei RPF-1 18x9.5 et15 en 18x10.5 et15 F1 silver (helaas 8-12 weken wachten nog)

Heb hem ook al meerdere keren uitgenodigd. Maakt me niet uit waar, maar dan hoor ik niks.

Het feit dat ik de micra toen kocht met kapitte uitlaar, allemaal slechte banden, niet kunnen sturen, op hulpveren.

Geen rubber meer heel in het subframe voor...maakt niet uit joh

zoals k hier als eerder en ook op het skyline forum postte...op het moment dat ik van alle kanten te horen krijg dat je mensen belazerd en ze probeert af te schepen met nog meer dure onderdelen voor "leuke prijsjes" ipv daadwerkelijk helpen hoeft die kop koffie van mij niet meer, zeker niet als je deze aanbood terwijl je wist dat ik geen vervoer of geld had en ik hoor dat je tegen mensen zegt dat ik bijv de km teller heb teruggedraaid.

Dat is alles wat ik erover te zeggen heb en daar hou k et ook bij...dan kunnen de meiden hun handtasjes ook weer opbergen ;)

Edited by smeck

Jij begint hier toch met handtasjes te gooien...

je hebt toch 2 ogen gekregen? Dan kun je dus ook voooor de koop zien dat de wielkasten gefucked zijn. Dus ga alsjeblieft niet lopen janken achteraf... als het echt zo fucked is had je de auto nooit gekocht.

en who de fuck cares mayn het is een micra...

• Admin

Jongens,mga samen even een kopje thee drinken in plaats van dat hier te doen. Straks moet iedereen zich er weer mee bemoeien en moet ik al die posts weer weghalen.

• Like 2
  • Admin

Ik een kilowattuur meter, heen en weer naar mijn werk op mijn elektrische scooter kost me 1,4 kwh, das 32 cent voor bijna 50km. En ik krijg 19ct per kilometer reiskostenvergoeding :)

Goeie investering dus.