Jump to content
SXOC.NL Forum

Heb ik weer :(

Recommended Posts

• Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dat je in de mooiste tijd van het jaar kwa weer je auto kwijt bent is ook k*t :nono: . Ik hoop dat de lichamelijke klachten en schade meevallen en dat je er verzekeringsgewijs op vooruit gaat.

Sneu, Salva :( . Je bent trouwens de 2e vandaag, waar ik het van hoor c.w. lees. Vriendin van m'n broer is deze avond ook aangereden. Stond in de file op een 70 km/h-weg. Achterligger is er vol opgeklapt zónder te remmen (geen remsporen aanwezig). Reactie bestuurder: "ik zag u niet."

Gevolg: achterraam gesprongen, zijramen gesprongen, auto is een paar meter doorgeschoven, waarbij ze een uitwijkmaneauvre naar links deed (anders zat ze op de voorligger). In de auto zaten 2 kids (2 en 5).

De persoon claimde niet harder te hebben gereden dan 50. Op een 70-weg, right. Het aanzicht van de achterkant van de auto doet toch anders vermoeden.

dank iedereen voor de medelevende reacties, ik ben er ook echt stuk van, heb er zoveel werk inzitten ik heb een jaar moeten wachten op me auto, hoop tegenslagen gehad en nu ik eindelijk kan rijden en word hij weer in elkaar gereden. Ik ga morgen foto's maken van me auto en dan post ik ze wel. Maar ik kijk nog wat ik ga doen, of ik laat em maken met het geld wat ik krijg of ik strijk t geld op en verkoop me onderdelen nog die goed zijn, want ik ben eigk wel klaar met sx'en

@ Bassx: Sorry dat ik afzie van de aankoop van de sleutel.

Edited by Salva-mea

salva

ik wens je in iederegeval beterschap en verwerking.

de laaste tijd hoor ik veel van dit soort verhalen en dat is best klote.

mensen zijn dus blijkbaar niet prof genoeg om nog rond te kunnen rijden.

eerste wat je altijd moet leren is ver vooruit kijken.

en niet als laaste moment dat je niet heb gezien.

verder als ik zo hoor

word het verkoop die klap is behoorlijk als je accu helemaal achter zit en nu bij de achteruit.

dat wil zeggen dat de hele chassis wel krom is.

echt heel faktap dude.. hopelijk gaat de verzekering alles netjes afhandelen en kan je over een tijdje weer rijden... Je nek en rug is wel heel belangrijk, de kleinste aanrijding van achter kan je jaren lang last bezorgen. Zorg ervoor dat je dit allemaal GOED rapporteert bij je dokter, fysio, en evt manueel therapeut. mocht het zo zijn dat de klachten echt aanhouden dan kan je altijd nog de veroorzaker van dit ongeluk aansprakelijk stellen voor een eventuele vergoeding... vergeet dat niet.

veel succes.