Jump to content
SXOC.NL Forum

Heb ik weer :(

Recommended Posts

Reed vandaag naar me vriendin, Lekker raampje open zonnetje op me linkerarm, het verkeer stopte voor me dus ik deed dat ook, alleen de persoon achter me niet, klapte vol in me achterkant en die ligt helemaal aan puin:(. Me S14 is paar maanden geleden helemaal overgespoten en er zit een gereviseerd blok in en volledig stage 1a getuned.

dus GODVERDOMME waarom kunne mensen niet gewoon op het verkeer letten :(

• Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nou ik ga morgen toch even naar de dokter want ik heb nog wel last van me nek.

En nee ik heb niet genoeg aan alleen een bumper, laten we het zo zeggen me accu stond zo ver mogelijk achter in me achterbak en na t ongeluk stond hij onder me achterruit.

maar foto's komen nog dat ben ik vergeten te maken had wel wat ander aan me hoofd.

Guest appelaaneenstok

Jezus man, wat ontzettend zonde en kut voor je !!

Als ie nog te maken is zet je hem maar neer, dan trekken wij hem wel recht voor je.

Parts in jou kleur hebben we ook allemaal.

Fuck man dat suckt echt zwaar :(

Hopelijk valt het mee met je nek en is het allemaal te fixen :o

Damned! :angry: Mensen die zo'n zeldzame bak in elkaar rijden moeten permanent hun rijbewijs inleveren!

waarom gebeurt mij dat nooit :(

Sorry hoor, maar je gaat er meer geld uithalen dan wat de reparatie of reshelling operatie kost.

• Admin

zwaar balen man!!

hoop dat het allemaal te fixen is

was ook mijn grootste nachtmerrie toen mijn auto net klaar was "als er nou maar niemand tegenaan rijdt"

was ook mijn grootste nachtmerrie toen mijn auto net klaar was "als er nou maar niemand tegenaan rijdt"

blijft kut, maar zolang het niet je eigen schuld is kun je er leuk aan verdienen.

Das wel klote ja, als je net een hele verbouwing erop hebt zitten wil je niets liever dan zorgeloos rijden. Maar troost je aan wat WJ zegt en hopelijk is alles lichamelijk in orde.