Jump to content
SXOC.NL Forum

Nu al schade :(

Recommended Posts

Guest appelaaneenstok

Juist, Of zo'n oud lijk wat het door hun leeftijd en alle gebreken totaal niet meer doorheeft en gewoon levensgevaarlijk zijn op de weg.

Laatst weer zo'm kadaver wat ging invoegen op de A9 met 50km per uur en een gezicht vertrokken van angst en twijfel.

Sukkels die doorrijden.

Edited by appelaaneenstok
:o:( echt kut man, das ook de reden dat ik toch heb afgezien van een complete spuitbeurd, dikke kans dat ik zo weer een nieuwe kras heb en met nieuwe lak doet het 2 keer zoveel pijn :(.
  • Admin

nja, politie is erbij geweest en er zijn meerdere getuigen die weten dat het in de ochtend heel was dus we gaan een beroep doen op het waarborgfonds.

Zo heeft er ook ooit een rode auto tegen mijn achterbumper gezeten. allemaal barstjes erin en krassen.

Valt gelukkig ampers op tot je er goed naar kijkt. Geen idee wanneer het beurt is. viel me ook niet direct op.

Ook nooit een briefje of niets :( gelukkig valt de schade mee

tsja, waarborgfonds kent een eigen risico van 250 harde euro's. Ik denk niet dat je daar overheen komt he.

Wél heel zonde uiteraard.. Blijft een mooie slee met die bling rims

Edited by bob_b

Dat is ook zo lullig he.Dat ze dan niet even een nummer achterlaten ofzo.

Ik werd laatst bijna van de weg gereden door een oma in een nissan sunny!

Die zat opzij te kijken geen idee waarnaar maar ze kwam echt midden op de weg op mij af..

Ik kon haar nog net ontwijken omdat ik het al aan zag komen.Maar dat scheelde echt een millimeter..

Ik keek in de spiegel en ze reed nog steeds midden op de weg.. :wacko:

Misschien was het dus een ouder iemand die het niet eens in de gaten heeft gehad dat ie ergens op zat?

Ik ken het. De MarkII was ook net 2 maanden overgespoten en toen had iemand flink hard tegen de voorbumper aangezeten.

Kentekenplaat naar binnen gedrukt, lakschade en een rij lamellen van de IC platgedrukt.

En uiteraard: geen briefje.

Guest appelaaneenstok
Misschien was het dus een ouder iemand die het niet eens in de gaten heeft gehad dat ie ergens op zat?

Gezien de buurt zou dat helaas heel goed kunnen.