Jump to content
SXOC.NL Forum
Eric

Fotosjop topic!

Recommended Posts

Chino! zou jij de a-stijlen (die doorlopen boven het raam) ook in het wit kunnen shoppen? (let op, er loopt een zwart lipje boven het raam, die moet wel zwart blijven, de a-stijlen zelf alleen wit. misschien moet je even andere foto's van sx'en bekijken zodat je weet waar ik het over heb.)

in ieder geval bedankt! icon_mrgreen.gif

Chino! zou jij de a-stijlen (die doorlopen boven het raam) ook in het wit kunnen shoppen? (let op, er loopt een zwart lipje boven het raam, die moet wel zwart blijven, de a-stijlen zelf alleen wit. misschien moet je even andere foto's van sx'en bekijken zodat je weet waar ik het over heb.)

in ieder geval bedankt! icon_mrgreen.gif

hahaha dat had ik eerst XD, incl witte spiegels.

maar toen las ik dat je alles behalve a stijl wit wou hebben, dus maar weer veranderd, ik doe het straks thuis wel ff.

hehe, alvast bedankt! (maar niet de spiegels hè, ook niet dat zwart lipje/randje boven langs de ramen. echt alleen nog de a-stijlen die doorlopen langs het dak.) :oeps:

zou iemand voor mij is de zijspiegel zwart willen maken (zelfde glans als het dak) aangezien ze wat mattig rood worden wil ik ze overspuiten.

Maar om kleurverschil te verkomen zit ik te denken om ze zwart te doen of overtrekken met carbon, zal dat mooi zijn ?

ik kom zelf niet verder dan een paar zwarte strepen in paint :P moet is leren werken met photoshop.

koi20183kleinnc4.jpg

Edited by richs14

zoiets moet toch niet gephotoshopped worden - je weet gewoon dat dat goed gaat staan, maar ja u vraagt wij draaien

s14fi3.jpg

nee hoeft in principe niet geshopped te worden, maar vroeg me af wat gewoon een mooier beeld gaf.

Dus even voor de duidelijkheid zeg maar ;)

Maar tanx ! ga ze idd maar een zwart spuiten binnekort :P

kan iemand de bumper van de witte s14 van rik shoppen in kleur op mijn auto en de hele auto een stukje omlaag 4cm ofzo?

de rechtse is van mij trouwens (de blauwe)

18102008161al4.th.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i19/rikb...ndriften040.jpg

alvast bedankt

sorry deze beter

Edited by kuitje@drift

wil je dan even een foto geven van jouw wagen in min of meer dezelfde hoek - je moet geen photoshop expert te zijn om te weten dat het met deze twee foto's absoluut onmogelijk is... :rolleyes: