Jump to content
SXOC.NL Forum
nismo joe

Bedankt allemaal

Recommended Posts

Iedereen van harte bedankt voor de medewerking en medeleven.

Echt super zoveel mensen die gehoor hebben gegeven. Met zijn allen hebben we een super afscheid kunnen nemen, geheel in de kamikaze[EEND]je stijl.

Een resume zoals wij het hebben beleeft:

Zaterdag ochtend druppelden de mensen bij ons thuis binnen. Zelfs de engelsen waren ruim voor 11u hier terwijl ze om 02:00u aangereden waren. Als laatst kwam Jan Joost nog aan rond 11:30u en dat terwijl hij alleen maar files tegen had. Super gedaan kerel!

Rond een uur of 12 nadat de kamikaze stikkers geplakt waren reden we in colonne naar Kleve alwaar we met gepaste herrie aankwamen. Daarna was het even helemaal stil en vloeiden de eerste tranen weer rijkelijk. Hierna hebben we met de hele groep nog onze vriend gegroet wat natuurlijk ook zwaar was. Een half uurtje later werd onze eend door 6 vrienden naar buiten gedragen. En de stoet werd klaar gemaakt voor vertrek. Respect aan alle bestuurders die ons voorlieten of snel aan de kant gingen als ze in de gaten hadden dat ze in een stoet zaten.

Ondertussen werd er in beuningen hard gewerkt om de erehaag klaar te maken. En toen wij aankwamen zag dit er werkelijk indrukwekkend uit. Joep, bedankt voor het regelwerk hiervoor! Met veel herrie mochten wij erdoorheen rijden en stond heel aanwezig SXOC respectvol langs hun auto om Fer te groeten. Achteraan aangekomen sloten wij bij de haag aan.

Een kleine 5 minuten later reed Fer zijn laatste meters waar hij door enorm veel kabaal en verschillende burnouts begroet werd. Precies zoals hij dat zelf zo vaak deed. Het was echt een enorm goed gevoel om te zien dat hij door zoveel mensen geliefd was en dat zijn laatste meters op deze waardige manier gedaan konden worden.

Nadat alle bloemstukken buiten lagen kwamen er 2 vrachtwagens aan van euroflyer. Het was zijn eigen wagen en de grootste die ze hadden. Beide gepast aangekleed.

De ceremonie zelf was zeer persoonlijk en erg emotioneel. Voor mij persoonlijk waren de stukjes van Tamara erg mooi.

Het uiteindelijke afscheid viel voor iedereen zeer zwaar.

Eenmaal buiten zou Fer zich rotgelachen hebben aangezien er verschillende motorkappen open gingen om de sx-en weer aan de praat te krijgen. En overal kwamen de mensen weer vandaan om te helpen zoals Fer dat ook deed.

Aangekomen bij de koffietafel lag er een mooi stukje asfalt. Rick had 2 keuzes en besloot hetzelfde als wat Fer zou doen. Na grote waardering van de vader van Fer zijn we ongeveer 10 minuten bezig geweest. We zaten een half uurtje aan de koffietafel toen de Polizei langskwam... Maar we zagen al snel waar Fernando zijn vlotte babbel vandaan had. De politie begreep het en we moesten wel rustig wegrijden.

De dag hebben we nog afgesloten door met de nog aanwezige vrienden een biertje te drinken in Fer zijn woonplaats.

Namens alle betrokkennen wil ik heel SXOC bedanken voor de afgelopen week en met name afgelopen zaterdag!

Het blijkt maar weer dat dit kleine clubje een heel groot hart heeft.

Edited by nismo joe

TOP, wij zetten ook maar even een klein bedankje neer.

Bij deze willen wij dus ook iedereen bedanken voor het geweldige afscheidt wat wij Fernando hebben kunnen geven.

De afgelopen week is er veel langs ons heengegaan. We zijn ook niet veel op het forum geweest ivm het regelen van de verschillende dingen en contact met familie en overige vrienden.

Het doet ons goed om de mooie reply's en activiteit te zien rondom Fernando's overlijden.

Bedankt, en laat het niet meer nodig zijn om op deze manier ons clubhart te laten zien.

Veel kracht en sterkte aan familie en vrienden gewenst in de komende moeilijke periode.

Rick en Bianca

Ik kan alleen maar zeggen, ik vond het geweldig en heb met plezier meegewerkt aan het afscheid van Fer.

sluit me helemaal bij aan.

fernando je ben te snel weg gegaan om je goed te leren kennen.

je lichaam is wel misschien weg maar al je herrinerin zal bij ons allemaal blijven en zullen niet verdwijnen.

en nu zullen we ook weer vrolijk blijven kijken.

groeten buggy

Het was een verschrikkelijk treurige maar ook erg mooie dag. Volledig Fernando style. Wij willen ook Fernando's familie bedanken voor de gastvrijheid en vonden het fantastisch dat wij zo'n waardig afscheid van hem mochten nemen. We zullen hem nooit vergeten.

WJ en Mirjam

sluit ik me bij aan

ik heb helaas de erehaag gemist maar ik weet gewoon dat dat wel een enorme inpact heeft gemaakt

zelf had ik het erg moeilijk toen we met de band afscheid moesten nemen en de muziek klonk waar fernando zo vaak van genoot.

ook erg mooi vond ik de vele aanwezige mensen vanuit de drift en transport en tuningswereld

het gaf me een fijn gevoel ondanks het grote verdriet dat dit echt in mijn en veler harten een waardig afscheid was van fernando

29 september geeft de band shadowlord een concert en afscheid voor fernando in staddijk nijmegen

dat gaat ook erg moeilijk worden maar iets dat we moeten doen.

Het was een waardig afscheid, de erenhaag was erg mooi maar het mag ook zeker gezegd worden dat jullie als band hem een waardig afscheid hebben gegeven. De nummers die gespeeld werden waren erg "intens" en het kippenvel stond overal. Joey en Rick jullie hebben het geweldig "geregeld" en bedankt voor de gastvrijheid!

Bas

Ik ben doorgaans een man van 'weinig' woorden, dus bij deze: een waardiger afscheid van Fernando had je niet kunnen bedenken.

Joey, Eric, Rick en ook John (vanwege de foto's), goed geregeld. De familie zal dit enorm hebben gewaardeerd.

Ook voor de rest van de aanwezige clubleden een compliment. De club heeft zich van haar professionele kant laten zien :thumbs: .

Diepe respect voor iedereen!! Het is mooi om te lezen dat de club zo ontzettend hecht is...

Goed gedaan! :thumbs2:

Voelt eg klote dat ik er zelf niet bij kon zijn...

Guest
This topic is now closed to further replies.