Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
Jarl

een hele lading

Recommended Posts

thnx all dude.

m'n tranen springen weer eruit als ik weer herrinerd.

met div. steun van de club kon ik heel goed mee omgaan.

zal komende tijd veel over nadenken hoe en wat ik ga doen in de toekomst.

groeten buggy

Damn... krijg kippenvel en vochtige tranen na het lezen.

Echter deze niet van verdriet. Maar van geluk.

Geluk om te weten dat Fernando zo geliefd was.

Geluk om te weten dat we het goed af hebben gesloten.

Geluk om te zien wat echte vrienden zijn.

Heeft iemand trouwens geteld hoeveel het er in totaal waren? Voor mijn gevoel kwam er geen einde aan namelijk :thumbs2:

Ik heb er helaas niet bij kunnen zijn door vakantie, maar mooi om te zien dat er zoveel SXen een eerbetoon aan Fernando gebracht hebben! Klasse mensen!

Ben gister pas terug gekomen van vakantie.

Dit hebben jullie mooi gedaan als club voor Fernando.

Respect!

Dit was wel het minste wat ik kon doen voor Fernando. Het was een verdomd goeie kerel en ondanks dat ik hem niet zo vaak als Joey, Rick, Wj en anderen zag was het wel elke keer lachen met hem en was hij altijd behulpzaam. Voor zo iemand kom ik graag nog een laatste keer afscheid nemen.

Alleen kon ik niet te lang blijven na de crematie want thuis zaten moeder en dochter op me te wachten.

Maar wil ik iedereen bedanken die erbij was, John voor de mooie foto's en Joey, Rick en Joep voor de organisatie voor de club. Helemaal top!

Namens onze hele familie wil ik me bij deze huldes aansluiten. Ook voor ons was het geweldig dat Fernoando zo'n warm afscheid kreeg met al die mooie auto's.

Ik weet zeker dat hij van boven heeft zitten genieten met de welbekende grijns op zijn gezicht. Zeker toen zijn vrachtwagens vast kwamen te staan in het gras en toen aan het einde van de dag de laatste driftrondjes op de parkeerplaats in Reichswalde toch nog een bezoekje van de plaatselijk politie opleverde (mijn vader heeft ze geheel in stijl weer weggelult).

Mensen, nogmaals bedankt

Jullie zijn een superclub.:worship:

Tamara

er waren 29 sxen aanwezig. Als ik het goed heb bijgehouden.

En ben blij dat de familie het zo gewaardeerd heeft.

Overigens, als die foto's nog op een goede server gehost moeten worden, zeg het maar. Ik heb 'n eigen domein (Bassius.nl), met 60gb traffic per maand, daar kan ik die foto's wel op hosten en dan hebben we niet de hele tijd dat gezeur met 'Niet deeplinken van mijnalbum.nl' en de resolutie kan lekker hoog blijven :)

komt goed.

ik zal daar effe aan herrineren.

ik ga van de week naar joey en effe kijken hoe we eventueel foto's bij elkaar kunnen zetten.

groeten buggy

Het was onbeschrijvelijk waar ons 'kleine' clubje groot in kan zijn. Het is wel het minste wat we hadden kunnen doen voor Fer. Met nog een traan wegpinkend en een grote smile heb ik de dag afgesloten gister.

Traantje wel ja, maar over het hele weekend niet echt een dikke smile. Deze uitvaart heeft op mij een diepe indruk gemaakt, ondanks dat ik Fernando nooit goed heb gekend. Desondanks wilde ik, mede uit respect voor de ouders en uiteraard Ferando zelf, er toch bij aanwezig zijn.

Kan alleen maar zeggen dat het een zeer waardig en goede uitvaart was, zoals ik al eerder ergens berichtte.

TCD

Edited by TwinCamDude

inderdaad kom ik ook ongeveer 29 sx tegen

parkeer plaats mac was ongeveer 23 sx

en de stoet zelf 6

stoet 7 ;)

- WJ mirjam

- Jarl bas

- Manga Eric

- Wytze Kimberly

- Rick Bianca

- Joey Lindie

- Jan joost (met de s13 van lindie)

Ik had opkomst verwacht. Maar zoveel durfde ik alleen te hopen. Echt enorm bedankt !

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this