Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
Tuner

Rit Naar Beurningen Fernando

Recommended Posts

Ik las net dat het gewaardeerd werd om met een stoet SXen op de crematie van fernando bij te wonen.

Ik zou graag die kant op willen komen met de SX.

Nu is het wel een eind rijden voor mij. Dus misschien beter als we ergens verzamelen.

Dus zijn er mensen die langs/vanuit het oosten die kant op rijden?

1. Tuner Almelo

Edited by Tuner

Ik heb Eric zojuist gesproken, hij gaat de rit samen met joey coordineren vanuit Fernando thuis. Hou het forum dus even in de gaten! Verder goed initiatief Tuner!

Gr Bas

Zoals ik al in een ander topic heb aangeven wil ik ook meerijden in de stoet, ik woon zelf in Nijmegen, dat is vlakbij Duitsland/Beuningen.

Kende hem verder niet goed maar wil toch meedoen als laatste eerbetoon...

Ik wil er graag bij zijn maar moet het heel even onder voorbehoud zetten. Mijn kleine spruit moe ik wel met een gerust hart kunnen achterlaten.

Wij komen vanuit Winschoten, via Emmen de draak onderbrengen en gaan dan via Duitsland naar het zuiden....

ik denk dat ik ook ga komen als laatste eerbetoon uit regio utrecht.

krijg net een tel dat ik helaas niet kan.

Ik heb Eric zojuist gesproken, hij gaat de rit samen met joey coordineren vanuit Fernando thuis. Hou het forum dus even in de gaten! Verder goed initiatief Tuner!

Gr Bas

Een kleine correctie.

Eric is 1 van de personen waar Fer ook erg goed mee bevriend was. Eric zal daarom ook 1 van de genodigden zijn die de stoet begeleid vanuit kleve naar beuningen.

De mensen die de laatste eer willen bewijzen en mbv de sx de erehaag willen maken worden op een bepaald tijdstip verwacht bij het crematorium. Deze tijd zal morgen bekend worden gemaakt in het topic van mijn sig.

Joep de Kort zal op tijd aanwezig zijn bij het crematorium om de eerste sx-en op de juiste plaats te zetten.

oke dat is in iederegeval duidelijk.

voor mensen die niet weten hoe ze naar beuningen moeten.

ik vertrek om 11:30 vanuit arnhem zuid naar beuningen.

als jullie niet weten en je komt langs arnhem zuid wil ik eventueel wel effe begeleiden naar beuningen mac.

en als mensen via a50 naar beuningen kan ik ook jullie oppikken bij de eerste esso tankstation op de a 50 van (a12--->a50 richting nijmegen).

laat me maar weten via pm.

groeten buggy

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this