Jump to content
SXOC.NL Forum
nismo joe

Begrafenis / Crematie Fernando UPDATE: Crematiedag bekend

Recommended Posts

Is het niet een idee om als eerbetoon een grote haag van SX-en te regelen die missschien bij het crematorium staan. Of heeft de familie dit liever niet ??

gr Arnoud

Ja dat is wel wat maar eerst kijken wat de familie er van vind. AND DRIVE CAREFULLY

Voor zover ik kan lezen in het topic hieronder word dat gewaardeerd...

Lieve mensen

Ik plak hieronder de tekst van de rouwkaart zoals die vandaag verstuurd zal worden. Voor degene die geen kaart krijgen via de post, hoop ik dat jullie dit beschouwen als een persoonlijke blijk van waardering voor jullie medeleven en natuurlijk is iedereen die dat wil van harte welkom, liefst met herriemakende (sorry, ben zelf niet zo'n autofan op dit moment) SX. Mijn ouders zouden het erg fijn vinden als een aantal daarvan hem vanaf mijn ouders (verzamelen rond half 1) willen begeleiden naar het crematorium in Beuningen.

Met vriendelijke groet,

Tamara Gerts

(zus van Fernando)

En dan niet alleen voor het crematoruim maar ook ter begeleiding, ik woon in Nijmegen voor mij is het allemaal dichtbij, dus ik ben bereid om mee te werken...

Beste forum members

Aangezien ik heb gelezen dat er een Engelse delegatie wil komen voor het bijwonen van Fernando's crematie en ook voor a.s. vrijdag de laatste bezichtiging (hoe fout dat woord ook mag klinken) wil ik graag tot 8 logeerplaatsen beschikbaar stellen bij mij thuis,om de nacht te overbruggen.

Tevens zou ik graag members uit willen nodigen om op die nacht een dronk uit te willen brengen ter herinnering van Fernando.

Als iemand voor mij dit wil doorgeven op sxoc.com zodat ze daar ook op de hoogte zijn zou ik dit zeer prijs stellen.

met verdriet in het hart.....

adresgegevens waar de mensen moeten zijn via PM....

helaas heb ik te horen gekregen dat ik zaterdag geen vrij kan krijgen van mijn werk omdat Fernando geen directe familie van mij is. <_<<_<

helaas kan ik dus bij de crematie van Fernando niet aanwezig zijn, ik baal hier echt enorm van

ik zal aan jullie denken en wens jullie veel sterkte!

ik zal zaterdag uit protest een kaarsje aansteken voor Fernando. :(

For the people who are coming over i live about 45 mins from "beuningen" where the funeral is been held. I have room for 3 to 4 people in my house so you are more then welcome to stay free of charge ofcourse and i´ll try to whip up a breakfast. Storm 666 from the dutch forum can also provide 8 places to sleep. Just PM me for the info!

Storm, ik heb het gepost op het sxoc forum. Heb zelf ook nog wel wat plekken over in me huis. (Y)

Gr Bas

helaas heb ik te horen gekregen dat ik zaterdag geen vrij kan krijgen van mijn werk omdat Fernando geen directe familie van mij is. <_<<_<

helaas kan ik dus bij de crematie van Fernando niet aanwezig zijn, ik baal hier echt enorm van

ik zal aan jullie denken en wens jullie veel sterkte!

ik zal zaterdag uit protest een kaarsje aansteken voor Fernando. :(

de gedachte doet een hoop,wat niet kan,kan niet...

Ik had er ook graag bij willen zijn ondanks dat ik hem niet zo supergoed heb gekend maar ik kan die dag niet.

Echter, ik zal ook een kaarsje voor hem opsteken en er in m'n gedachten bij zijn.

ik ben er ,... desgewenst om mee te rijden

laat maar even weten

Edited by rolsx

Kan ik evt met je meerijden Jarl? Mijn sx is nog in de UK...

Edited by Bassx

Ik ben blij te melden dat er 4 man uit de UK komen. Ze zullen naar verwachting rond 11u hier bij mij zijn en zullen ook hier bivakeren.

Erg bedankt voor alle plekken die aangeboden worden.

Ik kan helaas geen vrij krijgen, zelfde reden als Burning Raven :(

Ik zal er in gedachten bij zijn mensen!

pff ik krijg 4 mensen van marktplaats zaterdag..ik ga wat probere in te planne wil er wel graag bij zijn..

Guest
This topic is now closed to further replies.