Jump to content
SXOC.NL Forum
Eric

[Condoleance topic] Fernando

Recommended Posts

ik MOET weten hoe het met fernando is, ik hoor net via via dat er een zwarte s13 met driftparts.nl op het belgische nieuws was omdat die verongelukt was..

Fernando zijn telefoon is uit :blink:

oh my god.... neeeeee....... :( :(

wow, wat the fuck joh :o ... rest in peace, en gecondoleerd aan iedereen hier die hem kende.

no fucking way :'(

ik zit hier echt met een brok in me keel :(

damn :( gecondoleerd aan alle vrienden en familie

Edited by billy bob

Moet op de terugweg van JAE gebeurd zijn, dacht dat hi jsamen met Rick naar daar ging :unsure:

Dit is echt te erg, ik ga een potje wenen nu :(

Ik heb daarnet het vrt nieuws gezien en herkende meteen zijn wagen, ik ben er niet goed van.

Dit inderdaad een zwarte dag dag.

Dodelijk ongeluk op de A18 bij Gistel

ma 23/07/07 - Op de E40 tussen Gistel en Middelkerke is vanmiddag een dode gevallen bij een zwaar ongeluk. Een 26-jarige bestuurder uit Nederland reed frontaal in op een Duitse vrachtwagen.

(VRT) De Nederlandse jongeman had om een nog onbekende reden de controle over het stuur verloren en reed over de middenberm de snelweg op in de andere richting.

(VRT) Op de plaats van het ongeluk is er geen vangrail tussen de rijbaan en de middenberm. De bestuurder reed frontaal in op een Duitse vrachtwagen die in de richting van Veurne reed.

De wagen vatte meteen vuur. Getuigen van het ongeluk konden snel de brand blussen, maar voor de Nederlandse bestuurder kwam alle hulp te laat. De chauffeur van de vrachtwagen bleef ongedeerd.

Door het ongeluk stond er al snel drie kilometer file. Het verkeer richting Frankrijk kon maar over een

http://www.vrtnieuws.net/polopoly_fs/1.157.../3786259524.jpg

http://www.vrtnieuws.net/polopoly_fs/1.157.../4087841627.jpg

:( verschrikkelijk....

sterkte aan de mensen die hem persoonlijk kende......

Aaah nee dat is niet waar jongens... Ik zit hier ook echt met een brok in mun keel....

Guest
This topic is now closed to further replies.