Weiqunw 2,548 Posted May 17 Gktech cooling panel en CAS kapje getuned, nu nog een keer even de roestige coiloverstrut moeren vervangen 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SlideVia 286 Posted May 17 Mooi werk Weiqun, je weet de auto altijd net weer iets extra`s te geven. Is je eigen cooling kap nooit wat geworden? Vond die er ook super strak uit zien. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Weiqunw 2,548 Posted May 17 Haha die ligt nog op zolder! De basisvorm voor de mal had ik al klaar, maar toen was de auto gespoten dus niet meer verder mee gegaan. Heb momenteel ook geen klus ruimte meer dus niet meer naar gekeken wegens tijdgebrek. Daarna kwam ik dit tegen dus dat was een makkelijkere optie hehe. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Weiqunw 2,548 Posted June 4 Zoals in de bovenstaande foto te zien is mis ik een motorkap steun rubbertje (bestuurderszijde). Deze was een keer stuk gegaan toen ik hem wilde verwijderen. Heb die 3 jaar geleden beide nieuw besteld, alleen ze zijn nu niet meer leverbaar. Heb een oplossing hiervoor gevonden, een combinatie van 2 rubbertjes die op een scooter en een bromfiets gebruikt worden. Past precies! Prima oplossing voor mij Mocht iemand de rubbers missen, let me know! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dasparx 292 Posted June 4 Echte puchshop parts? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Weiqunw 2,548 Posted June 5 Haha niet eens! Voor een Vespa en een Honda MT Quote Share this post Link to post Share on other sites
smeck 783 Posted August 20 Eindelijk de achternaven maar eens vervangen door s14 5lug. Als er na de verbouwing weer geld over is de voorkant ook doen, maar nu kan k alvast de tijdelijke 10.5j velgen monteren 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Weiqunw 2,548 Posted October 12 Eindelijk de stoelframes compleet van RHDjapan, dus de Recaro bestuurdersstoel erin gezet. Nu nog de passagiersstoel en een zwarte achterbank scoren 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites