Jump to content
SXOC.NL Forum

Het klus topic

Recommended Posts

• Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wielen eronder:)    

Gister dus begonnen met het vervangen van de achterkant. Sommige zullen misschien nog wel herrineren dat die links en rechts in mekaar zat. Tevens was de reserve wiel bak ook aardig opgevouwen.   Hi

• 4 weeks later...
On 10/22/2017 at 4:16 PM, Dirk Jan said:

Het is de bedoeling dat je de bouten schoon en vetvrij aanlevert, dan worden ze door hun ontroest. Verwacht geen wonderen als de boutjes ver heen zijn, want het is natuurlijk maar een dun laagje wat aangebracht wordt. Er gaat heel veel tijd zitten in het schoonmaken van de bouten, ik heb ze allemaal individueel met een zachte staalborstel op de boormachine schoongeborsteld.

http://www.galvame.nl/

144 lelijke en 120 acceptabele weggebracht en veel meer mooie dan lelijke teruggekregen. Die fooi hebben ze verdiend

IMG-20180703-WA0029.jpeg

• Like 2
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Maandag kon ik de auto ophalen bij de spuiter. Had een week vrij genomen om hem helemaal in elkaar te zetten, want sta gewoon buiten op de parkeer plaats. Na weekje klussen met hier en daar natuurlijk wat tegenslagen (behalve het weer, wat heb ik geluk gehad joh, zag mijzelf en de binnenkant van de auto al helemaal zeiknat regenen) is dit het resultaat. Helaas heb ik de auto heel stuk hoger moeten zetten omdat de wielen voor totaal niet passen. Staan nu met teveel camber en de auto is vele malen hoger dan ik wil. Dat is nu toch een grote doorn in heb oog, maar denk dat ik het zo laat en hem laat uitlijnen. Tevens zijn er hier een daar wat verbeter punten dit nog gedaan moeten worden. Maar na een week vind ik het wel even goed zo. Al bij al toch weer een mooie auto geworden.

DSC06987.jpg

DSC07023.jpg

DSC07013.jpg

• Like 6
  • Thanks 1