Jump to content
SXOC.NL Forum
Kenji

Het klus topic

Recommended Posts

is gewoon erg interessant om te zien wat anderen allemaal aanrommelen met hun auto, maar er geen topic aan wijden.

ik vind het wel een leuk idee, gewoon voor de kleine dingetjes smile.gif

Quorton, precies wat Dex zegt en wat anderen ook al gepost hebben, gewoon kleine dingetjes.

Meeste mensen doen de moeite niet om een topic te maken voor kleine dingetjes die ze hebben gedaan.

En zo blijft men toch beetje op de hoogte.

heb in mijn bluebird anderhalve liter koelvloeistof gekwakt. Ding liep nogal warm gister rolleyes.gif

vind het ook wel een idee zo'n topic wink.gif

Heb de laatste tijd niet echt wat uitgevoerd. Moet toch echt nog tot augustus wachten sad.gif

topicidee is wel leuk ja, maar als iedereen gaat zeggen dat ie niks gedaan heeft schiet het niet op.

ik heb vandaag me velgen van de wagen afgehaald, die christopher vrijdag komt ophalen, en de originele velgen er weer onder gezet

dan ben ik naar aken gereden om banden te kopen voor mn nieuwe velgjes, dinsdag worden ze geleverd

worden kumho ecsta's btw

wij hebben een nieuwe apk papiertje voor de candycar opgehaalt.

zijn we daar weer een jaar vanaf. 3011.gif3011.gif

Zo, terug binnen. Heb m'n pcv verwijderd en een stop uit de loodgieterij in de plaats gezet. Oil catch can leeggemaakt, zat maar een heel klein beetje water en olie in (5000km) smile.gif ff gekeken naar de grote breatherpipe van carter naar kop maar daar kom ik met geen mogelijkheid bij dry.gif

-DVD speler gemonteerd

-Zijskirts eindelijk eronder geplakt

-Binnenkant schoon gemaakt

-Voorbumper opnieuw eronder gehangen, hing scheef ph34r.gif

-Poemba knuffel op de hoedenplank vastgezet rolleyes.gif

Morgen weer verder knutselen

-Denso Iridiums gemoneteerd, de originele bougies zijn niet geschikt voor stage 2 ph34r.gif

-Cold air feed van de sloop s13 overgezet op de rijdende, 100pk erbij! thumbs.gif

vliegwiel verlicht en vliegwiel en kopppelingsgroep gebalanceerd. Daarna opnieuw exedy behuizing gespoten.

geen foto's, maar wil ik nog wel maken van het eindresultaat.

Eergisteren nieuwe Denso iridiums gemonteerd. Liep 2 dagen goed maar nu rijdt ie weer op 3 pitten dry.gif Dus zaterdag de bobines omruilen van mijn rode bak. Kijken of ie het dan wel goed doet. En anders nieuwe injectoren of verder zoeken..

Daarnaast moet nog een nieuwe voorbumper op de rode, zijscherm uitgeklopt worden en moet bij de zwarte ergens een luchtlek gezocht worden in de piping, een uitlaapakking vervangen en volgende week een nieuwe uitlaat monteren smile.gif

metalen waterbuis onder inlaatspruitstuk van The Streets gelast, radiator van een seat cordoba gti vastgezet, lampen vastgezet, remleiding la ontroest en in de tectylspray gezet.

Straks ffkes een LSD NSD, No Slip Differentieel maken smile.gif