Jump to content
SXOC.NL Forum
Sumopower

Vind het niet

Recommended Posts

Hallo,ik heb een nieuwe onderblok gestoken van een S14a van het bouwjaar 2001 en mijn kop van S14 bouwjaar 96 behouden,alles is goed verlopen en past perfect.

Nu met hem terug in te bouwen en aan te sluiten blijft er aan de achterkant 1 dunne water aansluiting vrij en vind ook niet een darmpje of iets wat ik daar zou moeten aansluiten,het is een aansluiting onder de EGR klep.

Ik weet dat het iets van water is door het fijt dat we koelvloeistof aan het in gieten waren en dat het daar terug uitliep na ongeveer 3liter ingekapt te hebben,als we bij gieten loopt het terug uit langs daar.

Ben toen bij 2 anderen 200sx gaan zien maar s14a en die hadden die aansluiting niet ,dus het is alleen bij een s14 denk ik.

Ik hoop dat iemand me kan helpen en dat ik zo snel mogelijk terug kan beginnen rijden want heb er heel veel zin in rolleyes.gif .

Groeten van Sumo

wat dacht je van een foto smile.gif

hosten bij imageshack.us en dan de link copy/paste in je post

wat was het nu???

3011.gif het is al inorde,niet dat ik hier veel reactie gehad heb maar toch bedankt. laugh.gif

neej logisch... we hadden geen flauw idee waar het precies om ging smile.gif

maar idd, wat was het dan?

Het is een buisje dat vanuit de motorblok naar binnen gaat voor de verwarming dat op iederen 200sx staat maar op mijn originele onderblok staat er nog een vertakkingske op en op die nieuwe onderblok van 2000 staat dat er niet op en dat had ik nog nodig dus voor mijn ding nog aan te kunnen sluiten,denk dat het voor koeling dient van het inlaatspruitstuk.

Dus we hebben dat buisje moeten wisselen gewoon van de onderblok en mistery opgelost biggrin.gif .

Dat wisselen was wel een ander paar mouwen,ge kunt er zo moeilijk aan overal is de motor er ingebouwd zit sad.gif maar het is al inorde na wat schrammetjes en gevloek laugh.gif .

Groeten

• Create New...