Jump to content
SXOC.NL Forum

Purple

Bezoeker
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Purple last won the day on January 27 2016

Purple had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

About Purple

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 01/25/1989
  1. Ik heb JDM Bodyshop fenders, voor en achter. Grotere troep bestaat er niet... Massa's aanpaswerk om te laten uitkomen (afwijkende afmetingen etc), meer resin dan polyestermatten gebruikt. Je krijgt er wel fles wodka bij, dat is om leeg te zuipen tijdens montage, dan lijkt alles perfect te passen. NO GO, wat mij betreft ! Geef liever iets meer uit aan deftig gerief. Gr.
  2. Ik werk altijd na het schuren eerst af met een een schuurmatje. Liefst eentje voor Alu of inox. Voor het polierwerk zelf ga je toch ook enige tijd mogen nemen hoor. Zeker als je voor de chrome-look wil gaan. MAAR veel hangt af van het type aluminium, in mijn ervaring. Wil je niet teveel geld uitgeven, maar toch deftig resultaat ? Dan kan ik je echt dit setje aanraden : https://www.polierbock.de/6-tlg-Alu-Polierset-100mm-f-Bohrmaschine-Made-in-Germany Plug & play op een boormachine. Blanke laklagen kan je ook ontdoen met een random ontstopper. Zo bespaar je jezelf een hoop werk me
  3. Hoi iedereen Ik heb het als volgt opgelost. 1. Flexibele losse leiding gezocht, hier gevonden => http://www.fineline-imports.nl/universeel/flexibele-brandstof-vulslang/c20160/ 2. Flens uitgetekend en laten draaien passend op de tank uiteraard. 3. Van de toeter bovenaan het rotte deel afgeslepen en alles verbonden. Enige kleinigheid is dat de leiding een klein beetje zweet tegen de tankflens bij een propvolle tank, mits de leiding met een staaldraad verstevigd is. Kwestie van mijn spanklem even te hermonteren en beter aan te spannen waarschijnlijk. Een sfeerbeeldje: Hopeli
  4. Hoi allen Ik zit sinds onlangs met een klein probleempje. Bij een volle tank lekt er benzine weg uit mijn tank. Bij nadere controle merkte ik dat de lekkage zich situeert in de het onderste deel van de "vulnek". De tubing die de brandstofklep verbindt met de brandstoftank dus. Niet zo'n onoverkomelijk probleem ! Maar na wat te zitten rondneuzen vind ik gelijk niet direct losse, universele stukken van zo'n tubing dat ik zou kunnen gebruiken ? Ik had gedacht om het onderste, wat voormalig een flexibelere deel zou zijn, te vervangen. Aangezien dit niet meer zo flexibel na de jare
  5. Gek dat deze hier nog niet staat ? Bangelijk filmpje vind ik persoonlijk, zou er zo van in de auto gaan stappen
  6. Ik ben nog niet volledig mee met de klassieke conversie. Heb me vooral gepasseerd op dit: http://www.sillbeer.com/5lugswap.php Hier zie ik dat je dan toch wat extra dingen nodig hebt... En die spacers.. t'gohja ik weet dat ze bestaan, maar ik heb er wat een dubbel gevoel over. Ik ga driften met mijn wagen, dus de belasting gaat wel hoger zijn dan het gewoon straat gebruik. 1 van de gaten komt wel heel dicht bij het reeds bestaande gat, waarover ik me dan vragen stel over de stevigheid ? De reden waarom ik zo'n naven zou nemen, is omdat alles kan blijven zoals het is, op de schijven na (
  7. Hoi Ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar een zo "P&P - oplossing" voor mijn S13 van 4-bouts naar 5 bouts te brengen. Nu wil ik het graag zo simpel mogelijk houden, zonder té grote veranderingen door te voeren (buiten de remschijven dan), wat bij OEM onderdelen toch wel nodig is ? Ik kwam uit op deze set, maar mits blijkbaar ISIS vooral in de US gekend is, vroeg ik mij af of er toch niemand toevallig ervaring met heeft ? http://www.enjukuracing.com/products/isis-performance-5-lug-hub-conversion-nissan-240sx-89-94-s13.html En een bijkomende, misschien iets specifiekere
  8. Die gaas is samen met de verpakking gelijk de vuilbak in gegaan. En het "verhaal" achter de nickname gaat 10jr terug in de tijd, de foto verklaart alles Eerste nickname op een forum, sindsdien die nickname bijna op elk forum blijven gebruiken.
  9. Hahaa sorry man, heb al een tijdje getwijfeld over een paarse kleur of niet ! Maar dat is dan zo'n MCR toestanden en heb daar wat dubbel gevoel over, mits ik niet tot hun clubje behoor. Maar de nickname is gerelateerd aan een verhaal, dus heeft niks met de kleur te zien
  10. Gegroet ! Na 6 jaar tandjes bijten en maar uitstellen, is het afgelopen winter er toch eens van gekomen, eindelijk een échte auto ! Mede dankzij Big-Fré voor de microbe door te geven. Mijn naam is Thomas De Schepper en ik ben afkomstig uit Stekene, België. Ik ben al een tijdje de scéne aan't volgen vanachter het scherm, maar sinds kort dan toch de stap gezet. De wagen is een vrij standaard 200sx. Net geswapped naar een SR20 blok met shitload aan nieuwe onderdelen, aangezien de CA18-zooi niet meer pastte. Ze staat op HSD coilovers en een setje ugly 17" velgen ! De kas is door d
×
×
  • Create New...