Jump to content
SXOC.NL Forum

Dubfire

Bezoeker
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

2 Followers

About Dubfire

  • Rank
    Newbie
  1. - Eigenaar Mike van Laar - Model 200SX S13 - Kenteken / Tenaamstelling / Bouwjaar HX-PP-56 28-09-2013 Bouwjaar 1993, eerste kenteken 19-05-1994 - NL of import (zoja waarvandaan?) Origineel Nederlander - Hand- of automaatbak Hand - Motorcode CA18DET - Foto
  2. Telecom / Private GSM specialist engineer bij HPS
  3. Niet specifiek vandaag maar wel v/d week, het volgende feestje:
  4. Opweg naar de huis tjoenert en beunhaas Turbosteen Maar dat waren ik en Steevs
  5. Volgens mij bij Turbosteen ( Stijn ), maar was dat niet alleen de kop?
  6. Hij zei nog wel dat jij 't was, alleen we wisten beide niet in welke auto jij nou zat, gezien we een s14 verwachtte
  7. Nee, dat was zijn vriendin/vrouw, kerel zelf was echt een toffe peer van het bedrijf PM performance ontzetten dik apparaat was dat
  8. Dubfire

    Sleutels kwijt

    Gewoon langs een willekeurige sloop gaan, of via www.hcnonline.com een oproep voor een complete set sloten, vervangen is kinderwerk bij Honda. Indien je niks vind, kan ik wel even rond vragen, steevs blue en ik komen uit de honda wereld namelijk
  9. Kleine update: Koppelingetje besteld: http://www.advancedclutch.com/ns4-hdg6 Alleen nog een turbo zien te vinden voor een nette prijs...
  10. Hmm op die fiets kan ik er wel bij inkomen, denk dat dat de pakking gesloopt heeft... Killer heb ik nog, alleen een extra gat boren in de eindpijp om hem vast te houden, de originele bevestiging trekt de druk niet. Dan alleen nog het koppelingsverhaal zien op te lossen!
  11. Toelichting? Ze zijn in Apeldoorn helaas vrij streng wat DB betreft, zou niet de eerste keer zijn als ik hem eruit laat..
  12. Aantal dagen verder, inmiddels de eerste mods aangebracht: - Apexi luchtfilter - Invidia GT300 catback - Toyosports downpipe en kat vervanger - QSP stuur + naaf + snap-off Helaas ook gelijk de eerste kleine drempels tegen gekomen, hopelijk kan hier iemand zijn licht over schijnen: Bij volgas accelereren van 0 naar xx krijg je de SX niet uit de versnelling. Wanneer je de koppeling indrukt en het gas los laat is het net alsof je gewoon het gas los laat en rem je op de motor, en je krijgt hem niet uit de versnelling. Schakel je met half gas en lage toeren gaat het overigens wel perfect. Alsmede krijg je hem soms niet in de versnelling bij hard accelereren. Wellicht koppeling / drukgroep welke het toegenomen vermogen / koppel niet aankunnen? Pakking tussen blok en spruitstuk of turbo eruit geklapt naar een leuke backfire, dit heeft de db killer helaas ook niet overleefd. Zal eerdaags wat foto's uploaden van de mods
×
×
  • Create New...