Jump to content
SXOC.NL Forum

mark sx200

Bezoeker
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About mark sx200

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 10/27/1984
  1. gewoon mcguider downloaden ik gebruik het al jaren nooit problemen en nauwkeurige posities (zelfs in het buitenland) je kan de gehele wereld erbij downloaden
  2. sinds dat TNT door een Australisch bedrijf is overgenomen gaat het alleen maar berg afwaarts ik werk in een doe het zelf zaak waar we zo'n post agentschap hebben, ze zijn niet echt makkelijk. ik denk ook dat ze de pakketten per kangoeroe bezorgen......
  3. dit is een leuke site om een keer te gaan buurten ze hebben echt leip veel heel veel dingen zijn spot goedkoop maar lees wel ff de referenties van sommige kopers, mijn voorkeur ging uit naar een rode laser van 200mW maar ze hebben ook lasers van 500mW maar de van 200mW kun je al balonnen laten knallen lucifers laten ontbranden zwart plastic smelten etc.etc het komt uit china ofzo dus het duur wel ff voor dat je het hebt! www.dealextreme.com veel plezier met kijken! ik heb zo'n 2 uur me ogen uit gekeken met wat ze allemaal hebben
  4. goeiedag; ik heb een 200sx s13 ca18det stage 1 ik heb de volgende mods: - catback uitlaat, - open luchtfilter, - walbro, - t28 turbo, - greddy boostcontroller, - stage 1 chip. nu doet het volgende zich voor: als mijn boost controller uit staat dan boost de turbo pas vanaf +- 4000 toeren bij een druk van 0,25 bar. zodra ik mijn boostcontroller aanzet (high/low boost) krijg ik hem tot een druk van +- 0,45 bar ook weer vanaf 4000 toeren. ik wil graag weten waar ik moet beginnen te zoeken en waar het allemaal aan zou kunnen liggen? alvast bedankt voor jullie hulp!
  5. ik heb besloten om de orginele spruitstuk terug te plaatsen ik hoor het van meerdere mensen dus... -WJ- het was een spruitstuk die ik er al op zat nu ik hem eraf had zaten er toch meerdere scheurtjes in.
  6. je het is helemaal gelukt met me spruitstuk! wacht nu alleen nog op de pakkingen, tapeinden en locking plates denk niet dat ik er bij ben maar misschien wel
  7. ik denk dat jij gelijk hebt -WJ- zit idd geen flex stuk tussen dus dat zal de hoofd reden zijn kan ik er zo'n flex stuk tussen maken/kopen? is dit beter?
  8. hier wat foto's na de demontage: http://img39.imageshack.us/img39/1390/18102009358.jpg http://img39.imageshack.us/img39/7017/18102009357u.jpg http://img39.imageshack.us/img39/7756/18102009356.jpg
  9. na een paar uur sleutelen heb ik alles los! gelukkig geen bouten afgebroken! ga meteen ook de olie toevoer water toe/afvoer van de turbo meteen vervangen! kan iemand mij vertellen of ik hiervoor beter orgineel of iets anders kan nemen? ga zeker tapeinde bestellen ze gingen gelukkig heel makkelijk los alle pakkingen gaan ook allemaal vervangen worden! ik zal proberen wat foto's binnenkort erop te zetten zodat je het kunt zien hoe mijn spruitstuk gescheurd is! is iemand goed in foto's erop zetten, pm me je email dan kan ik de foto's doorsturen!
  10. ok toppie ga ik doen! ga straks beginnen met demonteren op deze mooie zonnige dag, en morgen meteen al die pakkingen en locking nuts bestellen. alsvast bedankt voor jullie reacties en er komt een update als het weer helemaal klaar is!
  11. wantedS13: kun je mij vertellen wat die locking plates zijn heb namelijk echt geen idee wat het is?
  12. ben gelukkig heelhuids thuis gekomen! ben wel 2 keer geinterviewd ze vonden mij zo erg opvallen! vandaag is het gelukkig een mooie dag dus ga straks maar eens me spruitstuk demonteren!
  13. mijn uitlaatspruitstuk is gister bij leiden compleet los gescheurd van me turbo. wil graag tips hoe ik dit het beste en makkelijkst ga losmaken. en heeft iemand toevallig nog een spagetti spruitstuk liggen voor een ca18det die er voor weinig af wil, of zou dit nog te lassen zijn het is zeg maar de flens die van het spruitstuk is afgescheurd iedereen alvast bedankt!
  14. ik denk dat ik er rond 2030-2100 ben
×
×
  • Create New...